Jungle Book (SNES)

Medlem
Jungle Book (SNES)

Goddagens, är det någon som är haj på SNES versionen av klassiska Jungle Book från Virgin?

sitter fasst på bana 3 att oskadligöra KaA, jag försöker följa denna Youtube guide http://www.youtube.com/watch?v=8rIaXI--v6s
men jag vete fan hur/var dom hittade odödligheten som dom lägligt aktiverar vid 8:19? är det något man hittar i trädet eller aktiverar man 02 "nötterna" jag redan samlat på mig tidigare?

"The strategic element to beating Kaa is to stay below him and lure to him the right, so that is hypno eye will go off frame and out of play. "

översätta någon?

tycks tyvärr icke finnas några nät-walktroughs för den exclusiva SNES versionen på Famefaq etc

Inaktiv

vet ej,, men jungel boken till snes var väldigt goda minnen ^^


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

haha! Jungelboken tyckte jag var asskul när jag var liten ^^. men jag kom aldrig förbi den dära ormen..

Inaktiv
Skrivet av Hix0r:

haha! Jungelboken tyckte jag var asskul när jag var liten ^^. men jag kom aldrig förbi den dära ormen..

haha samma här xD


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem
Skrivet av Primuskök:

Goddagens, är det någon som är haj på SNES versionen av klassiska Jungle Book från Virgin?

sitter fasst på bana 3 att oskadligöra KaA, jag försöker följa denna Youtube guide http://www.youtube.com/watch?v=8rIaXI--v6s
men jag vete fan hur/var dom hittade odödligheten som dom lägligt aktiverar vid 8:19? är det något man hittar i trädet eller aktiverar man 02 "nötterna" jag redan samlat på mig tidigare?

"The strategic element to beating Kaa is to stay below him and lure to him the right, so that is hypno eye will go off frame and out of play. "

översätta någon?

tycks tyvärr icke finnas några nät-walktroughs för den exclusiva SNES versionen på Famefaq etc

Odödligheten är i hålet ovanför ingången till bossen, men den hjälper ju inte genom hela bossfighten.
Strategin att klara bossen i början när han hänger i trädkronan är att få han att börja näst längst till höger och sedan svänga till höger så att det andra hypnoskottet hamnar utanför bild (löst översatt från det engelska)

Annars är det inte en särskillt svår boss. Klarade hela spelet när jag var liten, och kaA var långt ifrån den svåraste bossen

1
Skriv svar