Inaktiv
Hoover? Pc

Jag undrade om spelet heter Hoover eller liknande till pc där man åker i en slags hoverfarkost på en liten bana för att köra capture the flag mm.. Jag kan inte hitta det på google så kan det heta något annat egentligen? Tack!


signatur

/J.

Medlem

hoverace hette det va?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Jag vet inte, men det verkar vara för nytt så att säga. Det här körde vi i slutet av 90-talet. Just att ta flaggan var specifikt för detta spel. Men hoverace kanske innehåller det bara det att det inte ser så ut på alla screenshot?


signatur

/J.

Medlem

jag har nog spelat samma spel som det du tänker på, googlade mig fram till hoverace och tyckte det stämde in. men vem vet, det kanske har funnits fler hoverspel...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Hcore:

http://www.duke.edu/~mfc5/HOVER/

Kan det vara det spelet?

Det är det! Tack!:)


signatur

/J.

Medlem

Kommer också ihåg det spelet, grafiken skrämmer mig lika mycket nu som den gjorde första gången jag såg spelet på 90-talet :O!

Medlem

Så jäklarns bra lir. Minns att jag spelade det hos en kompis i mellanstadiet , han tyckte det var svinball

Medlem

Rätta mig om jag har fel, men följde inte det med någon version av windows? Kan det vara 95:an ?

Medlem

jo, så var det kanske. jag vet iaf att jag fick det på köpet med nånting, om det var windows eller nåt annat kommer jag däremot inte ihåg...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Kan nog stämma att det följde med 95:an


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

det följde med windows 95

låg på cd skivan med en massa annat kollade precis för att vara säker


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

1
Skriv svar