Inaktiv
Dungeon siege

Hejsan!

Jag rent ut sagt älskade med mitt Dungeon siege 1 när jag var mindre. tvåan kom, jag hade mina förväntningar. Dock kan jag inte medge att jag hade det där magiska spel klicket. Ni vet när ett spel kommer och det är det enda du o dina kompisar snackar om, din brud blir självklart sur för att hon tål inte nörd snacket...
I alla fall så fann jag ett viss nöje att lana spelet med min kära vän "Hård". Hård och jag spelade dessa i dagar och nätter men tillslut tog det slut.
Ja just det, grafiken sög om någon undrade!
Nu kommer jag till min storslagna fråga. Finns det något liknande spel, helst på ps3 men går även bra på Pc. Där spelet är liknande, där jag och hård kan sitta sida vid sida och uträtta våra storslagna slag mot drakar och demoner!
kom inte med förslag som Warcraft och dom mmo spel som finns, då kan ni lika gärna byta tråd:)

Väldigt tacksam för hjälpen=)

Inaktiv

Drakar och demoner? Skaffa Baldurs Gate 1 och 2, sedan expansionerna till båda. Co-op igenom båda spelen! ; )

Inaktiv

Neverwinter night 1an och 2an

Medlem

icewind dale 1 och 2, sen diablo 1 o 2, lionheart

8)

Medlem

Skaparna av Dungeon Siege har gjort ett liknande spel som heter Space Siege, snarlikt gameplay fast på ett rymdskepp

Inte det roligaste jag spelat, men underhållande var det

Medlem

Dungeon Siege är det bästa RPG:et jag någonsin spelat:)

Vym
Medlem

Älskar Dungeon Siege, ska köra igenom det med brorsan igen snarast!

1
Skriv svar