3DS XL utannonserad!

Medlem
Skrivet av Arthedain:

Jag förstår att folk tycker det är dumt att Nintendo inte lägger till en extra circlepad men å andra sidan finns det en vettig anledning. Circle Pad pro stöds just nu av 0 förstahandstitlat och bara en handfull titlar från tredjepartsutvecklare. 2 circle pads är inte 3DS. Om de skulle lagt till en extra, hur ska utvecklarna veta vilken 3DS som köparna äger? Men som sagt, ja förstår hur ni tänker men jag förstår även Nintendo. De tycker gyroscopekontrollen/touch screen ska fixa biffen.

Fast problemet finns ju redan. Circle pad pron finns ju ute på marknaden som ett extra tillägg. Det har ju redan det problemet, bara i mindre skala. Men fler spel måste ju stödja det, för annars så har den inget existensberättigande.

I RE: Revelations så sköttes det bra. Spelet var fullt spelbart utan Circlepaden, men hade du den kunde du gå och skjuta samtidigt. Jag körde dock utan, mest för att paniken blev större då.


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av matnojje:
Skrivet av Brandter:

Alltså för i helvete! Kan inte Nintendo släppa någonting nytt istället? En helt ny konsol? DS har ju funnits sedan 2004, sedan dess har bara nya versioner av skiten släppts! Men bortsett ifrån några kamera och 3D spel så klarar du dig med den första versionen som släpptes så vem bryr sig! Plus att den fortfarande inte har stöd för WPA kryptering på det trådlösa, och det finns inte en chans att jag kör Wep hemma på mitt trådlösa.

Men då tycker jag att Sony ska släppa en ny stationär för playstation har ju varit samma sen 1994, dom har ju bara lagt till två spakar

Ja för du kan ju köra PS3 spel på din PS1, OH WAIT! Vi pratar inte om dosorna din idiot! Nintendo DS är precis likadan, bortsett ifrån kameran och 3D så kan du köra samma spel på din DS ifrån 2004 som du kan på din DS ifrån 2012.
Men nintendo har ett rykte av att inte göra nya konsoler utan att bara uppdatera gammalt skräp, se bara den gamla gameboyen och alla versioner som de släppte av den.

Medlem
Skrivet av radiuz:

Så kul att alla ni klagar på Nintendo, vad gör inte Apple då? Släpper samma skit varje år med nya features.

Där är säkert folk som klagar på dem också.

Medlem
Citat:

En laddare medföljer inte direkt i boxen, eftersom Nintendo vill hålla nere kostnaderna.

Wait...What?!!

Medlem
Skrivet av Brandter:
Skrivet av matnojje:
Skrivet av Brandter:

Alltså för i helvete! Kan inte Nintendo släppa någonting nytt istället? En helt ny konsol? DS har ju funnits sedan 2004, sedan dess har bara nya versioner av skiten släppts! Men bortsett ifrån några kamera och 3D spel så klarar du dig med den första versionen som släpptes så vem bryr sig! Plus att den fortfarande inte har stöd för WPA kryptering på det trådlösa, och det finns inte en chans att jag kör Wep hemma på mitt trådlösa.

Men då tycker jag att Sony ska släppa en ny stationär för playstation har ju varit samma sen 1994, dom har ju bara lagt till två spakar

Ja för du kan ju köra PS3 spel på din PS1, OH WAIT! Vi pratar inte om dosorna din idiot! Nintendo DS är precis likadan, bortsett ifrån kameran och 3D så kan du köra samma spel på din DS ifrån 2004 som du kan på din DS ifrån 2012.
Men nintendo har ett rykte av att inte göra nya konsoler utan att bara uppdatera gammalt skräp, se bara den gamla gameboyen och alla versioner som de släppte av den.

Fast 3DSen ÄR ju nästa uppgradering. Du kan inte spela spel på 3DSen på din DS, det är som skillnaden mellan Gameboy Color och Gameboy Advance.. 3D är inte den enda featuren, det är en teknisk uppdatering också.

Och se detta som en öppen varning för personangrepp, ska du kalla folk för idioter så kan du istället inte säga något alls. Du är självklart välkommen att diskutera saker precis som vilken annan medlem som helst, men gör det då på ett vettigt sätt.


signatur

Videomupp

12
Skriv svar