Fallet "Dragon Age 2"

Medlem
Fallet "Dragon Age 2"

Jag vet inte vad det e med mig och #Dragon Age 2, men jag orkar bara spela typ 5 minuter innan jag tröttnar och stänger ner det. Efter flera månader kände jag en liten nyfikenhet igen och beslöt mig för att installera det...

Minnet är bra men kort. Mycket riktigt orkade jag bara med 5 minuter till innan jag stängde ner det... igen!
Är det bara jag som känner så för detta spelet?

#blogg


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Fallet "Dragon Age 2"

Jag har spelat ("klarat ut") DA2 en gång, men orkar inte göra det igen. Jag försökte en gång till, men det blev som du skriver, 5 minuter.
DA: O har jag däremot spelat många gånger... så väldigt mycket bättre än 2an!

Medlem
Skrivet av jesterhead:

Jag har spelat ("klarat ut") DA2 en gång, men orkar inte göra det igen. Jag försökte en gång till, men det blev som du skriver, 5 minuter.
DA: O har jag däremot spelat många gånger... så väldigt mycket bättre än 2an!

Mm.. DA: O lade man ner väldigt mycket tid på.. tvåan ångrar jag att jag köpte


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Tvåan saknade helt ettans härliga stämning..

Medlem

Tvåan saknade själ.

Testpilot

2an stridsystem med fiender som spawnar ur tomma intet är trasigt.
Hatade det mest av allt eftersom all taktik man satsade på för att skydda sina magiker var helt sonika värdelös.

Slutade med att jag ställde ner svårighetsgraden och struntade i striderna för att köra storyn istället.

Medlem
Skrivet av Harakiri:

2an stridsystem med fiender som spawnar ur tomma intet är trasigt.
Hatade det mest av allt eftersom all taktik man satsade på för att skydda sina magiker var helt sonika värdelös.

Slutade med att jag ställde ner svårighetsgraden och struntade i striderna för att köra storyn istället.

Själv körde jag ranger och lyckades streamline:a min karaktär så pass mycket att jag hade 120% Crit chance, över 200% crit damage och med buff sköt 2 skott i sekunden vilket resulterade i en omodifierad DPS på 600. Sista bossen var inte svår.

Medlem

Jag får väl tvinga mig igenom DA2 nån gång...


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

1
Skriv svar