Medlem
Mass effect

Hej,jag har precis köpt Mass effect till datan.Jag har installerat det och när jag ska köra så trycker jag på play det händer inget och en kort stund senare står det att Mass effect har slutat fungera.Snälla ge mig en lösning!

Tack på förhand.


signatur

PSN:Eric_says

Inaktiv

run as administrator

Medlem

Jaop, du måste starta det som administratör (dvs högerklicka på det, sen starta som admin). Hade samma problem

Medlem

Tack så mycket båda två!!!!


signatur

PSN:Eric_says

Medlem

lånar tråden lite.

Anyway. inför stundande mass effect 2 är det väl dax att jag får tummen ur och lirar 1an.. Min fråga är bara: Ska jag lira på PC eller 360? Utveckla gärna svaret lite så jag vet varför.

tack på förhand

Inaktiv

Själv tycker jag PC, körde det på krysslådan ett tag men lackade ur på styrningen så sålde det. Däremot har jag aldrig kört det på PC.

Antar att det ser snyggare ut på PC, samt att expansionerna är gratis va? (DLC dvs...)

Medlem

aha! såklart jag kör på pc. tänkte inte på att mus + t-bord spöar handkontroll.

Tack för hjälpen.

Inaktiv
Skrivet av Frisell:

lånar tråden lite.

Anyway. inför stundande mass effect 2 är det väl dax att jag får tummen ur och lirar 1an.. Min fråga är bara: Ska jag lira på PC eller 360? Utveckla gärna svaret lite så jag vet varför.

tack på förhand

Jag skulle rekommendera PC, PC versionen är faktiskt välgjord. Har spelat igenom hela spelet på både Xbox360 och PC. Kontrollerna är bättre på PC, speciellt när du kör moonlander saken.

Medlem
Skrivet av robineng:
Skrivet av Frisell:

lånar tråden lite.

Anyway. inför stundande mass effect 2 är det väl dax att jag får tummen ur och lirar 1an.. Min fråga är bara: Ska jag lira på PC eller 360? Utveckla gärna svaret lite så jag vet varför.

tack på förhand

Jag skulle rekommendera PC, PC versionen är faktiskt välgjord. Har spelat igenom hela spelet på både Xbox360 och PC. Kontrollerna är bättre på PC, speciellt när du kör moonlander saken.

Moonlander saken=M35 Mako


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Tack! Då blir det PC för mig med. Var nära att köpa ett xbox bara för ME-serien! Men då blir det på PCn istället! Tack så mycket!


signatur

Niet.

Inaktiv

Patch 1.02 finns på FZ som tur är, skaparna av spelet hänvisar en till EA's support och där tillhandahåller dom inga filer för gamla spel som Mass Effect 1 (2008), frågan är hur hårt i golvet dom blev tappade.

http://www.electronicarts.se/downloads/*/13624/0/

1
Skriv svar