Stresstesta Guild Wars 2 i veckan

Robot
Stresstesta Guild Wars 2 i veckan

ArenaNet vill att alla som förbokat spelet eller på annat sätt fått tillgång till betan ska giva deras servrar ohövliga mängder stryk, under veckans onsdagskväll.

#nyhetstips, #guild-wars-2, #arenanet


Medlem
Stresstesta Guild Wars 2 i veckan

Självklart kommer man vara med, om man är hemma då.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Om dom verkligen vill stresstesta servrarna så föreslår jag att dom öppnar upp betan så att alla kan delta.

Medlem

Bummer... jobbar till 20:00 den dagen x)


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Om dom verkligen vill stresstesta servrarna så föreslår jag att dom öppnar upp betan så att alla kan delta.

De öppnar upp för fler spelare varje stresstest.

Medlem

Your wish is my comand master


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

ge ett fast releasedate någon satans gång =_=


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Bojkott:

Om dom verkligen vill stresstesta servrarna så föreslår jag att dom öppnar upp betan så att alla kan delta.

De öppnar upp för fler spelare varje stresstest.

Nja, det gör de väl inte? Fortfarande bara de som förköpt som får dela i BWE/Stresstest.

Med tanke på hur många som redan förköpt och att många servers i BWE redan är fulla så behövs det nog inte fler testera än de som finns.

Medlem
Skrivet av ShciZo:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Bojkott:

Om dom verkligen vill stresstesta servrarna så föreslår jag att dom öppnar upp betan så att alla kan delta.

De öppnar upp för fler spelare varje stresstest.

Nja, det gör de väl inte? Fortfarande bara de som förköpt som får dela i BWE/Stresstest.

Med tanke på hur många som redan förköpt och att många servers i BWE redan är fulla så behövs det nog inte fler testera än de som finns.

De delar även ut nycklar inför varje event/test

Medlem

De skickar fortfarande ut beta-invites, jag får fortfarande ibland invites för BWE på den mejl som jag reggade för beta-invites förut ifrån och som inte är kopplad till min förhandsköpta version.

Medlem
Skrivet av ShciZo:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Bojkott:

Om dom verkligen vill stresstesta servrarna så föreslår jag att dom öppnar upp betan så att alla kan delta.

De öppnar upp för fler spelare varje stresstest.

Nja, det gör de väl inte? Fortfarande bara de som förköpt som får dela i BWE/Stresstest.

Med tanke på hur många som redan förköpt och att många servers i BWE redan är fulla så behövs det nog inte fler testera än de som finns.

De ger ut fler och fler betanycklar till de som ansökt och delar ut nycklar till diverse gamingsidor.

Medlem

Det borde följa med en varning: "Efter spelat detta spel kommer alla andra spel känner gråa och trista."


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem
Medlem

Yes, tur att man inte har kvällsskift den här veckan


signatur

In Hoc Signo - PPP

Medlem

Jobbar då :/ har jag tur hinner jag kanske testa i en halvtimme eller så..

Medlem
Skrivet av Jestrix:

Det borde följa med en varning: "Efter spelat detta spel kommer alla andra spel känner gråa och trista."

Precis, har känt så sedan den första beta helgen


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av ShciZo:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Bojkott:

Om dom verkligen vill stresstesta servrarna så föreslår jag att dom öppnar upp betan så att alla kan delta.

De öppnar upp för fler spelare varje stresstest.

Nja, det gör de väl inte? Fortfarande bara de som förköpt som får dela i BWE/Stresstest.

Med tanke på hur många som redan förköpt och att många servers i BWE redan är fulla så behövs det nog inte fler testera än de som finns.

De ger ut fler och fler betanycklar till de som ansökt och delar ut nycklar till diverse gamingsidor.

det har ni ju rätt i. I stand corrected

Medlem

OT finns det pve i detta spel ?

Medlem
Skrivet av Exim:

OT finns det pve i detta spel ?

Javisst!

Medlem

Underbart, 3 timmar av WvW Nötande då ^^
Och sedan en timme lirandes lite casual tournament.


signatur

Rwa?

Medlem

Ingen som råkar ha en betanyckel över?

Medlem

hatar å be om saker. Men vill så gärna ha en betanyckel ja me Ingen som sitter å lurar på en extra? <3

Medlem

Provade spelet. Var precis som wow. Samma tråkiga stridssystem, samma grindquests och samma inventory/item system. Visst finns det nyheter i detaljer men känns inte tillräckligt annorlunda för att ens vara lite kul. Jag var så sjukt hypad på spelet innan jag provade det. Shit vilken antiklimax det var

Edit: Exakt samma spellcast system med targeting och cooldowns..

Medlem

^^^ Trolle Trollsson är både blind och dum! ^^^
Precis samma? dina åsikter är nu förevigt oväsentliga i detta forum! inget "tagget" 2infinity skriver kommer någonsin tas på allvar.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Trodde på Guild Wars 2. Tills jag testade ett par beta weekends. Har nu lyckats fått NCSoft att refunda mina pengar emot att dom gjorde min key invalid. Pre-bought spelet från Arenanet men nu e det "tillbaka lämnat". Tack o adjö, finns inga mmo att spela längre.

Medlem
Skrivet av gerrig:

Trodde på Guild Wars 2. Tills jag testade ett par beta weekends. Har nu lyckats fått NCSoft att refunda mina pengar emot att dom gjorde min key invalid. Pre-bought spelet från Arenanet men nu e det "tillbaka lämnat". Tack o adjö, finns inga mmo att spela längre.

Så du väljer att neka ett spel helt, pga några beta weekends..

Geeks Gaming
Skrivet av 2infinity:

Provade spelet. Var precis som wow. Samma tråkiga stridssystem, samma grindquests och samma inventory/item system. Visst finns det nyheter i detaljer men känns inte tillräckligt annorlunda för att ens vara lite kul. Jag var så sjukt hypad på spelet innan jag provade det. Shit vilken antiklimax det var

Edit: Exakt samma spellcast system med targeting och cooldowns..

ÖÖÖ det är inte äns i närheten av wow... Gw har ett mycket bättre targeting system ... du behöver inte äns targeta ett mål... och där är ingen grindquesting:S undrar vilket spel du spela egentligen... jag kommer inte ihåg att det fans dodge i wow

Medlem
Skrivet av gerrig:

Trodde på Guild Wars 2. Tills jag testade ett par beta weekends. Har nu lyckats fått NCSoft att refunda mina pengar emot att dom gjorde min key invalid. Pre-bought spelet från Arenanet men nu e det "tillbaka lämnat". Tack o adjö, finns inga mmo att spela längre.

Varför?

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av 2infinity:

Provade spelet. Var precis som wow. Samma tråkiga stridssystem, samma grindquests och samma inventory/item system. Visst finns det nyheter i detaljer men känns inte tillräckligt annorlunda för att ens vara lite kul. Jag var så sjukt hypad på spelet innan jag provade det. Shit vilken antiklimax det var

Edit: Exakt samma spellcast system med targeting och cooldowns..

ÖÖÖ det är inte äns i närheten av wow... Gw har ett mycket bättre targeting system ... du behöver inte äns targeta ett mål... och där är ingen grindquesting:S undrar vilket spel du spela egentligen... jag kommer inte ihåg att det fans dodge i wow

Troll?


signatur

Rwa?

Medlem
12
Skriv svar