Dragon Age: Reaver class (spoiler kanske)

Medlem
Dragon Age: Reaver class (spoiler kanske)

fy vad svårt det var att fixa den här sub klassen jämfört med de andra sub klasserna man kan få....

Hade Leliana med i gruppen var tvungen att döda henne för att hon gillade inte att jag fyllde urnan med blodet från falska guden.

Så min fråga är kan man undvika att döda Leliana eller måste jag börja om på uppdraget och ta med en annan char istället för Leliana?
Har inget imot att döda henne men hon är den ända som kan öppna kistor åt mig eftersom jag inte har Zeveon eller vad han heter och det skulle suga att inte kunna öppna kistor....

Eller kanske man kan få reaver på något annat sätt senare i spelet?


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Enda sättet att få reaver är att hälla blodet i urnan och då blir tyvärr Leliana och Wynne arga, så vill du inte döda nån av dom måste du köra med nån annan i partyt just då.

du behöver inte börja om hela uppdraget, räcker att innan du går fram till urnan bara springer hela vägen ut, tar bort henne från partyt, sen in igen, lite att springa men det är värt det!

Inaktiv

jag förstörde urnan och hade inte wynne i gruppen, men efter ett tag så konfronterade hon mig och sen så drog hon, fanns inget alternativ alls att dölja det hela

Inaktiv
Skrivet av xihur:

jag förstörde urnan och hade inte wynne i gruppen, men efter ett tag så konfronterade hon mig och sen så drog hon, fanns inget alternativ alls att dölja det hela

detta tycker jag är bra

fattigt annars

Inaktiv

hehe jag blev lite chockad när jag klev in i camp och wynne langade PMS och drog...

men aja jag använde ändå aldrig hennes farmor skills... =]

1
Skriv svar