Behöver nytt RPG-coop spel!

Medlem
Behöver nytt RPG-coop spel!

Tjena, nu är det så att jag och en polare behöver något nytt RPG spel vi kan coopa igenom, och vi hittar verkligen ingeting som är relativt nytt.. ett spel som är ett par år gammalt spelar inte så himla stor roll egentligen

men jag har suttit och letat som fan på internet efter rollspel som har online läge för minst två och nu har skallen slutat fungera, så jag är desperat efter tips om RPG spel som jag och polarn kan lira tillsammans !

DESPERAT var ordet! achtung!

Medlem

jag har ett aletnativ men du lär inte direkt gilla det. det finns något som heter the elders scrolls battlespire och det ser ungefär ut som daggerfall (kolla på youtube så får du se hur det ser ut)

Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

jag har ett aletnativ men du lär inte direkt gilla det. det finns något som heter the elders scrolls battlespire och det ser ungefär ut som daggerfall (kolla på youtube så får du se hur det ser ut)

njaa det var inte riktigt något jag tänkt mig!
sen var väl spelet lite väl för gammalt för just oss
men tack endå

ingen annan som har några tips?

Medlem

Titan Quest kanske? Det är ganska likt Diablo II fast i grekisk miljö.

Eller kanske Borderlands som kommer på fredag, fast det är ju en shooter med rollspells inslag. Dock satsar de mycket på coop.

Edit: Borderlands kommer till PS3/Xbox 360 på fredag men släpps en vecka(?) senare till PC.

Medlem

hellgate london
(synd att dem stängde ner online men man kan spela lan

Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

hellgate london
(synd att dem stängde ner online men man kan spela lan

det har jag redan ! ja jäkligt synd att dem stängde ner online delen, då vi inte har tänkt köra lan, utan coopa via internet utan jobbiga program som hamachi då jag aldrig får det att funka

Medlem

Borderlands får du fixa. Annars finns det knappt något jag känner till.


signatur

Rawr

1
Skriv svar