Risen - Chapter 3 och behöver hjälp

Inaktiv
Risen - Chapter 3 och behöver hjälp

Har spelat i typ 48 timmar nästan oavbrutet med min karaktär men nu har jag kört fast totalt och vet inte hur jag löser detta. Jag har sökt runt överallt och inte hittat nån lösning så jag är tveksam om nån kan hjälpa mig men försöka kan man alltid göra. Jag har kommit till Chapter 3 och jag ska försöka öppna upp en bro för The Inquisitor och kompani. Problemet är att jag har bara en Old Burst och jag behöver två för att komma in i rummet där vinschen finns. Folk säger att man ska snacka med Inquisitor för att få den andra Old burst men han bara står där och ser dum ut. Har tom försökt att kasta en "Tell a Joke" på honom och inget händer. Jag har inga tidigare sparningar och jag vet inte om jag orkar köra om spelet. Questen hittar jag ju men att utrota hela kartan på monster tar några timmar om inte nån dag att göra. Help me FZ, you're my only hope?

Medlem

När du får tag på volcano keep kartan så ska du snacka med the inquisitor så hittar dom en svag vägg dom dunkar ner å sen kan du ta dig till vinschen som släpper ner bron.

Inaktiv

Tack. Hittade.. Jag hade inte fixat mappen till Volcano Cave men så lyckades jag få tag på den nu och det verkar som att den där grinden på vänstra sidan där man behövde ställa två Old Bursts var bara ett alternativ till att öppna den stora dörren/första fasen i grottan om man nu inte hittat Cave mappen.

Inaktiv

Det gick snett nånstans där när man öppnade första dörren så jag har fortfarande "Open the great gate" questet och jag är på chapter 4. Har tydligen buggat för fler än bara mig. På nåt sett kan man fixa det genom att gå in i nån konsol.

1
Skriv svar