Fallout 3 expansioner till PC

Medlem
Fallout 3 expansioner till PC

Halloj,

Kan man köpa Fallout 3 expansionerna separat till PC någonstans? Har bara sett två pack.

/Walt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Vad jag vet (och jag är ingen större Fallout fantast) så finns det bara separat till de två första: Operation Anchorage och The pit tror jag att det är, som kommer i ett bundlepack. Finns för 200 kr eller liknande.

ebgames.com släpper Broken Steel / Point Lookout den 8/18/2009. Kan hända att de släpper före oss här I sverige, men då äre bara o beställa på deras hemsida jue.

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Vad jag vet (och jag är ingen större Fallout fantast) så finns det bara separat till de två första: Operation Anchorage och The pit tror jag att det är, som kommer i ett bundlepack. Finns för 200 kr eller liknande.

ebgames.com släpper Broken Steel / Point Lookout den 8/18/2009. Kan hända att de släpper före oss här I sverige, men då äre bara o beställa på deras hemsida jue.

Med separat menar jag verkligen separat. Alltså inget bundle pack med två stycken expansioner. Undrar om det finns att köpa en expansion i taget.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Titta på Webhallen där har jag sett att man kan köpa Fallout 3 expansion.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av MilleX:

Titta på Webhallen där har jag sett att man kan köpa Fallout 3 expansion.

Det är inte separata expansioner.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

En till fråga: Spelar det någon roll i vilken ordning man spelar expansionerna? Eller måste man börja med den första osv.?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Det spelar ingen roll vilken ordning du spelar tilläggen, men rekommenderat är att Broken Steel blir den första, då den ju höjer level capen till 30. Alltså så att man kan, om man nött igenom så pass mycket innehåll redan att 20 snart är nådd, ta till sig den exp man får från de andra utökningarna.

Var du hämtar de ifrån - en i taget - är via Games For Windows-tjänsten med MS låtsaspengar. Det är det enda och kanske enklaste sättet jag sett och känner till. Där enklast läses att du måste göra dig ett GFW-konto och köpa "MSP" för att hämta hem de från deras digitala distribution.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Tack för svaret!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar