League of Legends

Medlem
League of Legends

League of Legends är ett spel i beta-stadie som enligt mig och väldigt många andra spelande har stor potential.

Frågan är varför det inte ens verkar existera på FZ?
Har letat och letat men hittar ingenting om det.

Detta kan visserligen bero på sökfunktionen och att jag inte orkar leta igenom 1000 sökresultat men tycker ändå att ett spel som är så pass stort som detta borde få mer uppmärksamhet.

Så jag skapade denna tråden för diskussioner, åsikter och frågor kring spelet.

Finns det en tråd (någorlunda aktiv) och artiklar om spelet här på FZ så länka gärna!

Mvh

Edit: Självklart så hittar jag spelet sen, men ingen forum-tråd så starta gärna diskussioner!

Inaktiv

League of Legends är inte i beta-stadie längre, däremot är den europeiska launchern skit pga den europeiska delen drivs av GOA.

Medlem

Missade nog när dom officiellt lämnade beta-stadiet då, men ser inga somhelst tecken på att det var redo att göra det..

GOA verkar inte ha tillräckligt lång räls för sitt tåg om man säger så, för jag har fått uppfattningen av att när jag började spela i oktober förra året så var det betydligt mindre buggat att spela och matchmakingen verkade fungera bättre, det enda är väl att det nu är mycket bättre balanserat.

Hur kommer det sig?

Inaktiv

De lämnade beta stadiet då de bytte ut texten "Beta" till "Public".

Det är inte GOA som gör själva spelet, men de håller koll på den europeiska launchern. Det är väl riot som har rökt på eller något.

Fast man kan ju väldigt enkelt se att riot är ca en månad efter. I den uppkommande patchen tar de hand om saker som har klagats på någon månad sedan, med andra ord kommer de problem som finns idag att fixas nästa månad osv osv.

Aju, GOA är typ franska eller något så det är självförklarat.

1
Skriv svar