Men of war multiplayr hjälp

Medlem
Men of war multiplayr hjälp

Jag lirar ganska mycket men of war med en polare men vi får knappt några resurser, och ja jag har ändrat rpm grejen till 400. Tyvär får vi fortfarande extermt lite resurser.

Därför undrar om det finns en lösning på problemet eller om det inte är ett problem utan att jag bara har failat. Isåfall berätta gärna hur jag har failat. Tack


signatur

"If you aint first your last" Ricky bobby
"we are genetically different" Brucie kibbutz

Medlem

De där inställningarna ljuger lite, det är resources per minut, iaf inte riktigt så glasklart.

Ifall ni bara vill dumma er med mycket enheter så sätt matchtiden till något lågt och sätt resources till 600, då borde ni få tillräckligt med resurser.

Medlem

Finns moddar där ni kan ställa in era resurser bra mycket högre, dessutom ställa in årtal att slåss under. Tänker främst på nodden Commanders of War, för frågor och svar om den kolla tråden här som skaparen gjort: http://www.skrivbordsgeneralen.se/forum/phpBB3/viewtopic.php?...


signatur

Gamer since day one!

Medlem

Exakt klicka på kugghjulet. Sen kan ni ställa in till 600 income om ni vill.
Hög inkomst kan vara kul ibland, men personligen tycker jag MoW är bäst med standard inställningarna 350.

600 inkomst blir bara supertanks spam som inte kräver speciellt mycket skill. Sammt att det blir rätt lätt orättvist eftersom tyskarna äger med alla sina King Tigers.

1
Skriv svar