Strategi spel likt C&C Generals

Medlem
Strategi spel likt C&C Generals

Jag söker ett nytt strategi spel som liknar command & conquer generals, då jag inte får generals att fungera på windows 7.

Spelet ska hälst utspela sig i modern tid så som C&C generals gör, man ska kunna bygga en bas. Det gör inget om spelet inte är nytt bara det kan fungera till windows 7.

Tack på förhand

//intyala

Medlem

C&C 3 - Tiberium wars + expansionen Kane´s wrath. Rekommenderas varmt om du inte redan har dom. Det är inte för futuristiskt i jämförelse med Generals:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Jag har nu testat både C&C 3 och expansionen och jag fann att båda var mycket roliga att spela så tack för att du rekommenderade dem. TACK än en gång ;D

Medlem

Varsågod. Det var så lite så:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

company of heroes (lite gammal tid, fruktansvärt bra grafik dx10) red alert 2 / 3,

Medlem

act of war direct action + exp. packet high treason är också nice men kan få en modern dator att fps droppa så det står härliga till
High treason så finns det båtar i campaign och i ett speciellt multiplayer spelläge btw.
Cwc mod till generals zero hour är kick ass också
http://www.cold-war-crisis.de/wbboard/portal.php

Medlem

Company of heroes vore ett klokt val!
Helt klart ett av de bästa RTS spelen som finns ute dära.
Nåra år gammalt nu men fortfarande ett av de snyggaste, och det krossar C&C 3 i min mening.

Medlem

Tack för svaren men jag väntar nog till Supreme Commander 2 kommer och spelar det sen

Medlem

act of war direct action, som nämdes i tråden ska du absolut testa om du gillar Generals. Jag gillar Generals och act of war direct action var verkligen ett sånt spel som passar perfekt!
ett starkt hett tips!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av intyala:

Tack för svaren men jag väntar nog till Supreme Commander 2 kommer och spelar det sen

Supreme commander 2 är inte så mycket att vänta på. Testa demot och tyckte det var kasst.
Supreme commander 1 är fotrfarande mycket mycket bättre.
Stor besvikelse...

1
Skriv svar