R.U.S.E beta-testare

Medlem
R.U.S.E beta-testare

Vad säger ni betatestare om spelet nu när ni haft tid att prova det ett tag?
Vad skiljer det sig från vanliga strategispel och något som gör det extra roligt?

Medlem

jag fick min beta key idag, och den börjar inte förrän 30:e november. så det är nog därför ingen har hunnit svara dig.

Medlem
Skrivet av Efraim:

jag fick min beta key idag, och den börjar inte förrän 30:e november. så det är nog därför ingen har hunnit svara dig.

har fått min också :D:D

Medlem

har också fått mitt, ser fram emot Måndagen


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Just spelat min första match.. Ganska kul, ganska grötigt och ganska okay grafik. Finns en risk att det kommer bli tråkigt snabbt för C&C spelare, medans de som föredrar schack troligtvis kommer njuta så mycket mer

Provade att spela en andra match men spelet kraschade då på ett mystiskt sätt.
Nåja, upp i sadeln igen och prova åter

Medlem

efter mina första matcher tycker jag att det verkar lovande och om man lär sig att använda alla dessa "ruses" så blir det nog riktigt svårt och kul

Medlem

Gillar spelet än så länge!

Högt tempo och mängder av taktiska inslag. Än så länge har jag mer bara köttat för jag knappt förstår något, och det har väl mer eller mindre lönat sig. Men jag tror att man kan knepa ihop riktigt grymma taktiker med sina units, ruses och terrängen.

Medlem

Älskar det att man kan gömma sina GIs i skogsbrynet och smeka upp föbipasserande pansar hårt! Sjukt mycket taktik och spelet uppmuntrar aggresivitet. Finns nog en publik för detta spelet garranterat.

Fråga till andra betatestare: Går det på något sätt att byta till tyskarna? Har bara lyckats köra med jänkarna hitils.

Men i övrigt: bra spel! lite jobbigt dock är att jag är en ganska defensiv spelare när det gäller RTS och i det här spelet känns det som att man borde köra väldigt offensivt. Har inte gått så bra för mig hitills

Medlem

Jag har fått min beta key - reggat mig hos ubi och skrivit in min kod.
Men jag har inte fått något svar från steam.
Har gått 2 dagar nu utan svar.
Brukar inte steam vara snabba i dessa situationer?

Inaktiv

någon som har lust att köra en 2vs2 tillsammans med mig?
har bara kört en match o den vann jag stort

Medlem

Har inget ljud av någon anledning vilket tar bort rätt mycket av spelglädjen, men om man väl vänjer sig vid spelet kan det nog bli kul. Bara spelat 3 matcher (w/l: 1/2). Tycker om time limits vilket gör att matchen inte kan bli hur lång som helst (inget tråkigare än att försöka gräva ut en fästning i ett hörn av kartan någonstans).

Medlem

Har en beta key om någon vill ha.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Kul det blev lite liv i tråden!

Hur ser det ut rent taktiskt, kan man styra enskilda enheter som i tex Company of heroes? Eller man är en riktig skrivbordsgeneral som enbart delar ut orders till enheterna så jobbar dem med sin AI?

Medlem

Riktigt intressant, men tvivlar på att jag skulle spela det om jag kunde välja på det och SC2 ^^


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

1
Skriv svar