Hm ... Red dead Redemption lr Mass effect 2?

Inaktiv
Hm ... Red dead Redemption lr Mass effect 2?

Jaa... Jag är ny här på forumet... så kan inte så mkt men iaf detta är mitt första inlägg...
Jag funderar på vilket spel jag skall köpa till xbox360 utav Red dead redemption lr Mass effect 2. Mass effect 2 är billigare, har kört ettan men liksom inte orkat köra igenom det dock... men kört en bra bit endå. Red dead redemption kostar lite mer men verkar vara värt det... Gillar gta spelen.
De båda fick 9.7 utav ign... tänkte om det fanns ngra som kunde komma med för o nackdelar om båda spelen Tack så mkt!!

Medlem

Omöjligt att välja. Det är två helt underbara spel som måste upplevas. Köp båda.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Absolut älskar Mass Effect serien och Mass Effecet 2, håller på att lira Red Dead Redemption nu och älskar det så som WaltX sa är det helt omöjligt att välja och att du måste köpa båda;)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

Jo jag lär väl göra det men jag måste börja ngnstans, har inte hur mkt pengar som helst Så om ni skulle välja så? Tror det blir RDR Dock

Medlem

RDR har förmodligen längre livslängd med multiplayerdelen. Om man inte tröttnar direkt det vill säga då det inte är särskilt omväxlande i nuläget. Gratis Co-op DLC är bara runt hörnet.

Inaktiv

Jo sant... Men har inte planerat att skaffa xbox live... Lirar wow o så så...

Inaktiv

Så... Några fler tankar?

Medlem

ME2 skulle jag säga. Längre upplevelse i singleplayer. Båda är riktigt bra dock.

Inaktiv

Jo ME2 verkar vara bättre än 1:an ... fler "krafter" och större skillnader mellan klasserna... men fortf så gillar jag Rockstars free roam .... Svårt val...

1
Skriv svar