Hockeymanager spel online?

Medlem
Hockeymanager spel online?

Någon som kan göra en lista över hockey manager spel online? Jag vet att det finns ett spel som heter powerplay manager, men jag undrar om det finns något mer sådant spel. Undrar också vilket ni tycker är bäst.


signatur

Andreas13

Medlem

Har för mig att managerzone.se har både fotboll och Hockey.

Inaktiv

Här är några spel som finns, dom 5 översta har jag spelat/spelar och jag rankar dom i den ordningen dom står med det översta som klar etta.
Resten vet jag inte alls hurdana dom är.

Powerplay Manager

Trophy Hockey

Hockey Arena

Livehockey

eHockey

Managergames

CyberPuck

Good Hockey

ManagerZone

Metroho

Web Simhockey

Medlem

Jag uppmuntrar iaf alla som vill att komma och spela/sköta ett lag på Trophy Hockey! Har inte testat någon annan sida för hockey-management men trivs bra här efter att nyligen gått med, och det tillfredsställer mig tillräkligt!

http://trophyhockey.org/manager_creation.php?ref=15684

Använd gärna länken där så gör ni mig en tjänst, sedan så kan man byta från det lag man tilldelas på studs, och byt då gärna till ett lag i Svenska division 3.4 där jag med mitt Örebro Super Showtime finnes! Man kan byta namn på sitt lag men det kostar poäng, så jag har kört på det som de hade. Spelet är i beta och under utveckling, så en del funktioner är ej klara, vissa saknas helt, men det är således mycket skoj att vara med när det händer saker.

Exempelvis skall en modul läggas till i spelet i en framtid så att man kan äga en franchise, medans en annan människa är head coach. det ser jag fram emot

Pröva på iaf! Skicka ett pm till mig ifall ni undrar något. (jag är också ny men har börjat få grepp om spelet)

1
Skriv svar