Ta kort på ditt senaste spelrelaterade köp!

Inaktiv
Ta kort på ditt senaste spelrelaterade köp!

Trådidén är knyckt från ett annat spelforum men förhoppningsvis blir den minst lika rolig här på FZ. Jag sökte och hittade ingen liknande tråd, finns det redan en så länka gärna till den och lås denna!

Trådens syfte är precis som titeln, ta kort på ditt senaste spelrelaterade köp, vare sig det är en ny handkontroll, spelsoundtrack eller ett nytt DS-spel så ska det fotograferas.

Kvalitén på bilden spelar absolut ingen roll, ta däremot EGNA bilder.

Här kommer mina senaste spelköp!

Medlem

Varför inte slå ihop tråden med "Senast köpta spel? V2"? Känns mest som det blir kladdigt och jobbigt att hålla reda på alla "senaste spel"-trådar, även om vissa innehåller bilder och andra inte.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv
Skrivet av mr.bear:

Varför inte slå ihop tråden med "Senast köpta spel? V2"? Känns mest som det blir kladdigt och jobbigt att hålla reda på alla "senaste spel"-trådar, även om vissa innehåller bilder och andra inte.

Jo jag tänkte på det, men det känns inte lika kul om bara vissa postar bilder på sina spel.

Medlem
Inaktiv

Nice, phantom hourglass är underbart. Har endast testat demot på Dante's Inferno.

Medlem

Ni kan gärna skriva i Senast köpta spel V2 istället :). Kommer ändra förstainlägget där imorgon så man kan lägga upp bilder.

Inaktiv
Skrivet av God Jul Hälsningar Aiek:

Ni kan gärna skriva i Senast köpta spel V2 istället :). Kommer ändra förstainlägget där imorgon så man kan lägga upp bilder.

Låter bra!!

1
Skriv svar