FBL 09 - innebandyspel till PC

Medlem
FBL 09 - innebandyspel till PC

Jo, eftersom en äldre tråd om samma spel inte längre är aktivt skapar jag en ny.

Det är så att demot till FBL09 har kommit ut. Man kan ladda ner det på http://fbl-game.com/. Det är ganska bra, men väldigt basic. Man har träning och straffläggning. Testa det själva! Vad tycker ni om spelet?

Medlem

Finns ett nytt demo ute nu på FBL-game.com. Man får lira första perioden mellan Sverige och Finland, man spelare som Finland.

Rätt skoj att se hur spelet växer fram. Spelet har ju även bytt namn till Floorball League. Kommer nog bli grymt när det släpps i december.

Medlem

Tackar för tipset!
Har liknat efter något liknande faktiskt


signatur

Wai

Medlem

Vilket bra genomtänky demo, direkt kastas man in i en match utan att man knappt kan kontrollerna, och AIn är satt på Hardcore. Kan inte bli mycket bättre


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Jericho:

Vilket bra genomtänky demo, direkt kastas man in i en match utan att man knappt kan kontrollerna, och AIn är satt på Hardcore. Kan inte bli mycket bättre

Höm?
Jag fick iallafall veta kontrollerna och AI'n var inte så värst bra heller


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Godnoken:
Skrivet av Jericho:

Vilket bra genomtänky demo, direkt kastas man in i en match utan att man knappt kan kontrollerna, och AIn är satt på Hardcore. Kan inte bli mycket bättre

Höm?
Jag fick iallafall veta kontrollerna och AI'n var inte så värst bra heller

När man väl skulle kolla på kontrollerna så pausades inte spelet, vilket resulterades i att man vart tvungen och hetsa sig själv och allt bara blev pankaka. Och AIn kunde ha varit lättare.

Tycker inte om innebandy i huvudtaget, man brukar skämta och säga att innebandy spelare inte klarade av hockeyn så dem gick över till det något lättare


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

http://www.discshop.se/spel/pc/fbl_floorball_league/P88487

Spelet går att boka därifrån nu. Enda svenska siten som säljer verkar det som. Släpptes i Finland den 3 december. Världens första riktiga innebandyspel ska man lätt köpa. (MER innebandy räknas inte).

1
Skriv svar