Var 2009 ett torrt spelår?(pcspel)

Medlem
Var 2009 ett torrt spelår?(pcspel)

hmm nu titar jag tillbaka o fersöker fundera ut vilka spel som kom o jag tyckete var riktigt bra inte bara bra riktigt bra=)

hmmmmm nu går kuggarna så det rycker, jag börja tänka på dawn of war 2 bra men fattas bas byggande osv så nep=( wotlk woops 2008=P sen kom jag o tänkta på fallout 3 men det gick ner i brunnen med 2008=P

För at tva helt ärlig så kommer jag inte på några riktigt riktigt roliga spel förutom serious sam Hd men det räknar jag som ett gammalt spel=P

Medlem
Inaktiv

Well... Det fanns ju alltid Empire: Total War. Det var inte roligt för 5 öre med det var stort. Sen har jag högsta budet(95kr för närvarande) på ebay med Tropico 3 som jag ser fram emot. HoN släpptes också i beta men jag finner spelet allt för svårt.

Det här spelåret till delas inte PC eller PowerPC utan Cell arkitektur.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

dragon age var inte tillräkligt fritt för att komma in på min brabra lista, de var så uppstyrt med var man skull gå o istälelt för att resa runt i värden o njuta av storslagna landskap som i oblivion så åker man runt på en karta.... ett halvbra spel.

J....A consoler!

Inaktiv

Två bra expansioner släpptes också. WiC och CoH

Consoler = tröstare
(värt ett försök till slut pwnar man)


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Consoler= dyrare spel utan anledining=P

Inaktiv

En spelkonsol, flera spelkonsoler!

Anledningen till att spelen är dyrare till konsol är 1. Efterfrågan tillåter dyrare spel och 2. Hårdvaru tillverkare Nintendo/Microsoft/Sony ska ha sin andel. Det är så de tjänar pengar


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

vill säga ingen anledning vi tjänar på..... inte ens så att spelföretagen tjänar mer o kan göra bättre spel...

Medlem

nja, både Tropico 3 och Anno 1404 är riktigt bra tycker jag. Speciellt det sistnämnda som blivit ett av mina favorit spel någonsin. Men of war, L4D2, Arma II är också några hyffsade spel.

1
Skriv svar