Vad tycks inför expansionen? Ska ni börja?

Medlem
Vad tycks inför expansionen? Ska ni börja?

Hej kära fZare, Jag vill höra er story och vad ni tycker om den uppkommande expansionen Rise of the Godslayer. Det verkar få trevlig feedback från various bra sidor, och storyn samt de olika factions du kommer möta. Det verkar faktiskt vara väldigt lockande, och funderar att starta igen, på min demonologist. Vad tycker ni om denna expansion? Diskutera vad fan ni vill om expansionen bara det blir lite liv här för det vore trevligt med mer snack i forumet

Dessutom, jag undrar vilken lvl det krävs för att börja levla i de nya high lvl zonerna för expansionen? För jag orkar inte lvla min lvl 72/73 demo till lvl 80 först, För jag har inga quest som jag kan göra och sitter fast i gröten rejält :). Tjo!

Vym
Medlem

Tjena, jag ska definitivt ge age of conan en ny chans och jag ser mycket fram emot expansionen. Jag spelade tidigare på Aquilonia, i gillet Nova Krepusko och hade en level 80 Necromancer. Jag spelade senast för ett par månader sedan. I samband med expansionen tänker jag och min bror påbörja nya karaktärer på servern Crom där vi tänker gå med i svenska gillet Svenska Krigare, www.svenskakrigare.com.

Min gissning är att man kommer kunna anta sig de nya highlvl zonerna på level 70+. Men det är bara en gissning, jag har inte tagit del av betan så jag har ingen som helst aning.

Lycka till i Hyboria!

//Bob

Medlem

Bra grejer vettu.

Inaktiv
Skrivet av ciazo:

För jag orkar inte lvla min lvl 72/73 demo till lvl 80 först, För jag har inga quest som jag kan göra och sitter fast i gröten rejält :). Tjo!

En ny grej i Aoc är att man samlar på sig levlar över tid man kan spendera fritt på sina karaktärer. Man får 1 lvl var fjärde dag oavsett om man är online eller inte vilket kan vara praktiskt om ens kamrater levlar ifrån

Annars så är det inte så svårt att levla solo i aoc och lättare lär det bli med expansionen.

ps
Victrix Legion - nordiskt guild på Aquilonia rp-pvp söker mer folk inför invasionen av Khitai!

Medlem

@Ciazo

Om du har tur börjar de nya zonerna på lvl 77-78. Jag har spelat lite av betan, men bara mellan level 20 - 30 och på en level 80 karaktär. Redan i första level 80 zonen (Northern Grasslans) är fienderna lvl 80+.

Nu vet jag inte hur länge sen du spelade, men Funcom lade till ett nytt level 75+ område i spelet i höstas (Tarantia Commons) vilket har en hel del quests som lätt kan ta dig till level 78+. Sen finns det även 2 nya soloinstanser samt en hel del nya gruppinstanser.

Välkommen tillbaka!

Medlem

Hej igen, Tack för alla svar! En fråga om det nya rested funktionen. Hur lägger jag till levelar efter 4dagar? Och läggs dagarna till automatiskt sålänge accountet är aktivt på alla gubbar?

Då bör jag nog aktivera accountet lite tidigare, så jag får tillgång till en extra level tidigare

Ses (förhoppningsvis) i Khitai

Medlem

4 levlar fick man tydligen direkt, vet dock inte om detta gäller för konton som inte var aktiverade vid tillfället då offline leveling lades till.

Man får en offline level var fjärde dag då kontot är aktiverat. Du kan välja att spendera alla offline levels på en och samma gubbe eller sprida ut dem på olika, du gör detta i character selection, väldigt lätt och simpelt.

Medlem

jag funderar stark på att återupta spelet igen!men saknar folk att spela med och så,då kompisar är wow'spelare...men testade nån månad tebax var ju hur kul som helst,så ska ta upp det när expansionen kommer ut igen!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Fint, välkommen tillbaka!

Medlem

jag kommer Garanterat börja igen efter allt nytt som har kommit till spelet. Det blir att börja lirra på sin gamla conq igen:D

Medlem
Skrivet av Plimp:

jag kommer Garanterat börja igen efter allt nytt som har kommit till spelet. Det blir att börja lirra på sin gamla conq igen:D

Jag gjorde detsamma conq är riktigt nice nu faktiskt! Charge har dem lagt in bla.. fanns inte när jag spelade om jag inte hade missat det.. men jäklar vad skoj det är!!

Medlem

tänkte starta, men efter sett hur dåligt optimerat för spelet är för ati produkter så struntar jag nog i det....

Medlem

Alltså, annars kan du prova trial, se om det presterar bra för din ati produkt, och sedan om det är bra köra på det. För det finns många med Ati som har bra prestanda

1
Skriv svar