Resurrection Scroll i Age of Conan

Medlem
Resurrection Scroll i Age of Conan

Sitter och installerar Age of Conan och tänkte bara höra om det fanns något som liknar Scroll of Resurrection i WoW. Alltså att någon med ett aktivt konto skickar mig en slags inbjudan så att jag får komma tillbaka i någon vecka eller så. Vet att det har funnits olika promotions tidigare i försök att få tillbaka spelare, men jag har inte hittat något som är igång just nu. Skulle kunna starta ett Trial-konto, men det känns lite onödigt att göra det när jag redan har ett, ifall det finns något annat sätt. Någon som vet?

Medlem

Det finns tyvärr inte något annat sätt. De hade erbjudandet två gånger, under 1 månad vardera gång. Det finns bara trail accounts som man kan skicka till varandra (den som skickar får lite bonus-items + lite speltid om personen skaffar en sub.).

Medlem

Synd. Jag får väl ta och starta ett Trial Accont då. Känns lite segt att ha två konton, men jag vill inte punga ut för en hel månad än så länge. Någon som vill rekrytera mig? Det skadar ju inte direkt den person som får lite gratis speltid om jag bestämmer mig för att fortsätta.

Inaktiv

Skickade dig en invite Thomas.

Medlem

Fyllde på mitt redan existerande konto med tid igår, men tack ändå.

Inaktiv

Ah soft uppdatera gärna tråden om var man spelar o heter osv sen då, om du kommer in i det, hehe.

1
Skriv svar