7-dagars trail account tillgängliga igen

Medlem
Skrivet av amber:

Ja jag vet Men jag letar inte efter det allra senaste , bara nån hyggligt bra speldator som kan lira Age Of Conan, och då undrar jag om den där komplett pc:n jag linkade förut klarar age of conan bra? tänkte byta ut gtx 260 mot hd4890

Bara för att du inte är ute efter det senaste betyder det inte att du kan komma undan billigare om du väljer ut komponenterna själv. Vill du ha det du får ut mest valuta för är det oftast bäst att plocka ihop burken själv (eller, ja... Det är alltid bäst att välja ut själv). Är det själva monteringen som tar emot finns det som sagt alternativ, t.ex. Inet som erbjuder montering.

Och, ja... I princip alla burkar du har länkat till klarar av driva Age of Conan relativt bra. Om du kommer kunna maxa det till absolut max vet jag däremot inte, men jag antar att det krävs någon rätt extrem burk för att verkligen kunna kräma ur allting ur just Age of Conan.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

mjo jag vet att inet har en bra monterings verkstad, men kmr dröja flera veckor innan de får in deras HD kort, alla är utsålda och tyckte den här från komplett såg frän ut.

Medlem

Lägg till montering på inet och ta med ett 5850 i paketet. Det borde gå att få under 10k..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Jaa, jag vet, men är för otålig orkar inte vänta!!! :@ Fast, får jag en rejält mycke bättre dator isåfall? Kan ju tvinga mig själv å vänta......

12
Skriv svar