Den inoficiella FZa guilden på Fury

Medlem
Den inoficiella FZa guilden på Fury

Jag har en guild på servern 'Fury' med en full tier 1 guild stad i Potain (saknas lite onödiga torn och väggar bara) som mer eller mindre står tom. Jag är den ända aktiva spelaren i guilden och är även guild master. Tänkte att jag kunde förvandla den till en öppen kompis/fz guild, där alla får joina. Den skulle inte ha något direkt focus, utan bara vara ett ställe att hänga tillsammans på. Man skulle som spelare även få tillgång till alla crafting byggnader som behövs för att avancera över en viss gräns i sin profession.

Här är några anledningar att joina en sådan guild:

- Du får tillgång till crafting byggnaderna
- Du behöver inte vara en aktiv spelare
- Du behöver inte bidra med något till guilden
- Inga krav kommer att ställas på dig som spelare
- Du får chansen att se hur en guild fungerar
- Du kan få vara med att uppgradera/bygga klart guild staden
- Du kan få se hur det ser ut när man bygger/uppgraderar staden
- Nästa storpatch focuserar på guilder
- Du får ta del av ett mer levande FZ-community
- Ett ställe att ha dina alternativa karaktärer

Så vad tycks? Frågor/funderingar?

Namnet på guilden är Triumph just nu, men vi byter självklart till något som kopplar den till FZ.

/Bronie

EDIT: Kan också tillägga att jag har farmat ihop 2770 av de resurser som behövs för Keep tier 2, totalt behövs 5700.

Medlem

Du kunde inte ha valt sen sämre server bara fullt med gankers skulle aldrig palla att lvla 80 på den servern.

Jag vet för jag har en lvl 47 Assassin som jag troligen aldrig kommer att spela på igen.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Haha, smaken är som baken. Nu råkade jag ha just guilden med tillhörande guildstad på Fury. Men som skrivet, din assassin är mer än välkommen att joina endå, även om du knappt spelar på den.

Jag är inte så värst insatt i PvP, men har ändå alla mina karaktärer på en PvP sever för att jag avskyr allt som har med begränsningar att göra.

Medlem

Lycka till med guilden Bronie.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem
Skrivet av bronie:

Haha, smaken är som baken. Nu råkade jag ha just guilden med tillhörande guildstad på Fury. Men som skrivet, din assassin är mer än välkommen att joina endå, även om du knappt spelar på den.

Jag är inte så värst insatt i PvP, men har ändå alla mina karaktärer på en PvP sever för att jag avskyr allt som har med begränsningar att göra.

Jag kör också på en pvp server fast det är RP så tro det eller ej men gankning är inte lika vanligt som på Fury.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Rätt chill att levla på Aquolina Rp-pvp server, sj så RPare jag aldrig, men atmosfären känns mer mogen och har hört att fury är infesterad med omogna personer, speciellt i global.

Medlem

Men... Fury


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Du kunde inte ha valt sen sämre server bara fullt med gankers skulle aldrig palla att lvla 80 på den servern.

Jag vet för jag har en lvl 47 Assassin som jag troligen aldrig kommer att spela på igen.

Jag har levlat 2 st 80 på fury och det går bättre än vad man tror bara ma när lite "smart" går att ta sig runt gankers.

Sen att det är mycket omoget folk på fury stämmer visserligen. Det är i global chatten dem skiner igenom. Men jag spelar där ändå för att det är så pass mycket folk.

Medlem

Fury är ju den enda EN PvP servern? Klart man spelar på den. Vill man inte bli gankad får man sluta upp med andra äventyrare för bättre överlevnad!


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar