Medlem
Free game time?

Tjo.

Är mäktigt sugen på att börja med AoC igen, älskade verkligen spelet.
Men vart tvungen att sluta av ekonomiska problem, så buggar var inte oraken i mitt fall.

Så jag undrar nu, kommer de inge "free game time" till våra gamla accounts? Borde ju vara en smart idé annars att försöka locka tillbaka spelare om inte annat.
Är sugen på att testa igen men är grymt fattig. Trail är jag inte sugen på då jag redan har en lvl 75 och 46.

Nån som hört nåt?
Längtar tillbaka till denna värld, speciellt när solen lyser ingame, vet inte vad det är, men det är så jävla mysig värld. Bloom effekt ftw.

EDIT: Dom har väl fixat Memory Leaks och så nu?
Den värsta buggen för mig, hatade när kartan blev grå och sen kraschade hehe. (Ändrar dock inte mitt sug efter AoC om dom nu inte har fixat det.)

Medlem

Nej det finns det inte ännu då men det kommer säkert någon speciell weekend där du får spela. Jag rekommenderar ändå att du kör med 7 dagars trial det gjorde jag och jag har nu börjat igen. Spelade spelet på relasen och älskade spelet men bugar och brist på content fick mig att sluta och nu då det mesta är fixat så älskar jag spelet

Angående memory leaks så är de nästan helt borta vad jag vet jag har aldrig krachat eller fått grå karta sen jag började. Jag hoppas att du börjar igen. Bästa mmo spelet atm enligt mig.

Det finns gamecard på cdon för 179 kr till AoC väldigt billigt!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Jag har inte sett nå memory leak sen hösten, jag kan säga att det är helt borta.

Medlem

Tråkigt att ekonomin att hindra en från att spela ett kul spel, men å andra sidan är det förståeligt då Age of Conan är så grymt dyrt (jävla norrmän). Men som hardboiled sa, så finns det billiga gamecards om du kollar på prisjakt. 208kr ink. frakt på CDON sist jag kollade, för 60 dagars speltid.

Medlem

Oki, ja de får väl bli ett ett game card, men då måste jag vänta tills slutet av månaden...

jag längtar tillbaka till Hyboria...

Medlem

Kunde inte hålla mig, nu är de återaktiverat...
Men en sak som jag stör mig på fortfarande som inte funkar som de ska, varje gång jag tabbar ut till windows så slås Bloom effekten av sig, så störande. >_<

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

Kunde inte hålla mig, nu är de återaktiverat...
Men en sak som jag stör mig på fortfarande som inte funkar som de ska, varje gång jag tabbar ut till windows så slås Bloom effekten av sig, så störande. >_<

Konstigt det har inte jag märkt av. Your best bet är väll att skriva /bugreport i chatten och göra en bugreport så lär dem nog fixa det i en patch framöver.


signatur

I got a Goldenshower.

1
Skriv svar