PvP eller PvE mest populär?

Medlem
PvP eller PvE mest populär?

Funderar på börja köra AoC nu igen när de ska merga servrarna, men vill helst inte hamna nånstans med väldigt lite spelare i slutändan ändå. Inte så noga för mig om det blir PvP eller PvE jag spelar på , bara nyfiken vilken av de 2 har mest spelare idag, om nån vet?
Blir ju bara en server av bägge sorterna snart om jag fattat rätt men risken är väl ändå att en av de blir väldigt glest befolkad.

Hur är det med RP-servrarna kan jag ju passa på att fråga? Drömmen är en bra RPserver med mycket folk men vete fan om det existerar i detta spelet

Medlem

såvitt jag erfarit så verkar PVP vara populärast, mkt trevligt folk på Fury iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Ok, tackar för ett snabbt svar. Har nog en eller 2 gamla gubbar på Fury med så kan ju testa dem lite igen sen

Medlem

Drog igång mitt konto igång igen idag och skapade en PoM på Fury.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Så, hur ser det ut nu efter dom slagit ihop serverna? Finns det någon mening med att börja slö lira lite?

Medlem

Dom började idag vid 13:00. Klara imorgon vid samma tid.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Ah nice, väntar lite och får se hur det utvecklar sig. Hoppas verkligen att det blir liv igen i spelet.

Medlem

mmm. funderar oxå på att börja igen... får se om det blir roligare nu


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Fullt med folk är det ju i alla fall. En liten varning för PVP-servrarna dock, fullt med gankers i stort sätt överallt. Ska testa på PVP-RP då det ryktas att dom ska ha en bättre playerbase. Sen går det ju ifs alltid att ändra instansen man är i dock för att undvika dom.


signatur

I'm a snake, follow me!

1
Skriv svar