Asså, vad i hel****.

Medlem
Asså, vad i hel****.

Asså.....
Patchar AoC och sen stannar patchen på 4/5 filer av 2,88mb patch!!

Asså, undrar, ska det stå "Patching local files" eller "Updating local files" när man patchar, vad är skillnaden?

Snälla, om någon vet någonting om detta problem, så stort tack i förhand om ni hjälper mig

Medlem

Låter som att du använder Windows Vista. Starta AoC med admin-rättigheter så ska det nog fungera.

Medlem

Nja, fungerar inte, har provat lösa problemet i ett halvår nu, ger upp..om inte något dyker upp dvs...

Medlem

Du har om installerat va?


signatur

Wai

Medlem

Japp, flertalet gånger
Även min laptop får samma fel :/ ?!

Medlem

Prövat starta med ConanPatcher.exe?
Prövat gå till Settings -> Verify/Repair?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Du kan också testa att kopiera ConanPatcher.exe till en ny mapp och starta den. Då kommer den ladda ner hela spelet till den mappen.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Ska testa det, tar nog en stund xD, skitstort.
Veryfy repair hittade inget...

Medlem

Okej, testade med att flytta conan patcher, den tankade hem ca 300mb men som alltid stannar det på sista filen. Finns det en lista någonstans som visar vilka filer manska få hem i olika patchar eller vad som ska finnas från början, i så fall kan kanske bara någon av mina kompisar skicka den saknade filen, om jag visste vilken det var.

Medlem

Ny version av patchern släpptes idag som bland annat ska hantera korrupta filer bättre. Idé att testa igen kanske?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Det kan vara så att just när du startar så är det downtime och att de patchar, har hänt mig ett x antal gånger också. Oftast är det att de håller på att patcha och inte är fullt igång med allting än.. annars är det nog bugg haha ;P


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Fråga deras kundsupport i värsta fall om du inte har prövat det än, annars kan du prova igen och se om teknikern du pratar med är mer skillad den här gången


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar