Bad company 2 hjääälp!!!

Inaktiv
Bad company 2 hjääälp!!!

Jag köpte för några veckor sedan "Battlefield 1943" men det gick inte att speal online för det stod Connection i 3 timmar innan jag stängde av det... Så idag köpte jag "Battlefield: Bad Company 2", men när jag ska spela multiplayer säger den: your gamer profile does not have the correct permissions to access xbox live functionality.
jag har tagit reda på att detta tyder på att mitt xbox account är ett "child" account, fast jag är 14 år så uppdateras detta till adult när man är 18.. så jag ska ju inte behöva vänta 4 år! Jag läste att EA försökte göra det bättre på något sett men det blev buggat eller nåt så är har man en e-mail med en ålder på under 18 så kan man inte spela Bad company 2 online! Det funkar inte att gå in på ex. Hotmail och byta ålder för det hjälper inte.
Snälla hjälp mig någon, jag vill spela bad company 2 online nu! Ska man ringa till xbox eller EA eller vad?

Medlem

Du ska inte spela det online, du måste ju vara 18

Du kan inte uppgradera det till Vuxenaccount innan ditt födelsedatum har passerat 18 år.

Eftersom det är åldern du anger då du skapar ett Xboxkonto som den går på (inte hur gammal ditt mailkonto säger) så får du lov att skaffa ett nytt Xboxkonto/gamertag och ange att du är född före '92.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar