pb problem KICKED !!!!

Inaktiv
pb problem KICKED !!!!

hej har kunnat liRA BFBC2 hur bra som helst
tills i dag när ja har börjat bli kickad av PB hela tiden har nyligen gjort en ny updatering från BFBC2 updater

och harförsökt at updatera pb men har den nyaste står de så va kan vara felet nån mer än jag som har detta problem allt detta upp stod i da 2010-04-21 riktigt konstigt gick hur bra i går ..

nån som kan ge mig tipps

Inaktiv

kan spela på servrar där de inte är rankning på
och inte pb på efter updateringen ska man måsta instalera om spelet men de känns inte värt man har väl bara typ 4 om installationer på ett spel eller de är väl nåt skydd som nya spelbrukar ha nu för tiden nån mer som detta problem förutom jag ??

Medlem

Du kan ominstallera Punkbuster hur många gånger som helst.
Surfa över till www.evenbalance.com och hämta hem PBSVC sen avinstallerar du Punkbuster med det verktyg, och ominstallerar det med samma. Sen kör du PBSetup igen.
Det borde lösa ditt problem.
Direktlänk till PBSVC: http://www.evenbalance.com/downloads/pbsvc/pbsvc.exe

Inaktiv

tja nu fick ja de att fungera tack så mycke men den är väldigt seg på starta när man har dött tyvärr förra patchen va mycke bättre

Medlem

Delay på respawn? Kör du AVG? Gå till resident shield och lägg till mappen i program och den i dokument som exceptions i AVG resident shield, så blir det snabbare att spawna.

Inaktiv

jo jag kör med avg okej ska prova men förstod inte helt men
de borde man ju fixa tack för hjälpen

Inaktiv

de gick tyvärr inge vidare bra de där har avg 9 finns ingen map i avg som heter de där tyvärr

Medlem

Jo, det har du. Jag kör också 9. Gör så här:
Öppna AVG. Dubbelklicka på Resident shield. Sen längst ner så klickar du på Manage exceptions.
I det fönster du får upp klickar du på Add Path.
Sen blädrer du dig till mappen där du installerat BC2 och klickar OK.
Sen klickar du på Add Path en gång till, ledar rätt på mappen i dina dokument där inställningarna för BC2 finns och klickar OK igen, sen klickar du på OK och då är det klart.

1
Skriv svar