Medlem
BFBC2 - Server

Tjena, nu äre så att jag och några mates har tänkt att köpa en liten BFBC2 server att lira runt på. Sjukt skönt att ha sin egen server. Jag har kollat runt på olika forum och hemsidor och de flesta hemsidor är jävligt dyra så de skippade jag direkt. Jag lyckades hitta en hemsida med drygt 10-11 kr per slot och det kommer vara en 24-slottare.

Multiplay.co.uk var det som fassnade. Spelat en del på andra av dessa servrar in-game. Ok pris och hört att det är bra servrar från andra också.

Finns ett problem. Deras närmsta server är Nederländerna (Amsterdam) så jag undrar om någon vet någon bra gameservers sida med EU-Servrar närmre Sverige. Annars blir det väl den.

Nej, Gameservers.com har inga EU-Servrar. Det står det men när man väljer det står där: "Not availible at this moment, please press OK blabllablablalal" Så tas du till en sida där du kan välja att bli informerad när servrarna kommer upp.

Inaktiv

Vi har två stycken från Multiplay.co.uk ,, köp inga servrar än. Allt buggar som as just nu med R9 systemet,, så betala inte när servrarna är skit just nu.

Inaktiv

Btw, amsterdam är det du ska satsa på. Eller skaru ha bättre ping än 7?

Medlem
Skrivet av Phireman:

Vi har två stycken från Multiplay.co.uk ,, köp inga servrar än. Allt buggar som as just nu med R9 systemet,, så betala inte när servrarna är skit just nu.

Hur menar du?

Inaktiv

Läs lite om servrar på deras sida så förstår du

1
Skriv svar