Bättre drivrutiner för BFBC2 släppta (10.5b)

Ish
Medlem
Bättre drivrutiner för BFBC2 släppta (10.5b)

http://www.megaupload.com/?d=WH2U3WZG

Storleken beror på att är "all in one" för samtliga OS etc.

edit/ Det är alltså ATI det handlar om, då främst mot flimmer/laddningstider.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Du har inte en länk till en officiell sida? Känns lite olustigt att ladda ner en 350 mb fil från megaupload utan att veta vad det är. Och varför länka till megaupload? På AMDs hemsida finns inga sådanna drivrutiner släppt?
Jag misstror inte dig, men däremot vet jag hur mycket skit det finns på megaupload.

Edit: AMD förnekar kunskap till denna fil via twitter, avråder från nerladdning.

Medlem

10.4 finns väl inte ens ute??


signatur

B lup

Medlem

Låter en smula shady, nej tack

Ish
Medlem

Sa det samma, men den går rakt igenom flertalet antivirus jag testat, och prestandan blir bättre.. Eller ja, laddningstiderna iaf.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Fast en valig catalyst till alla OS ligger på ca 170 Mb, så vad är resterande del då? Och det är inte släppt från AMD....

Ish
Medlem

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-...

edit/
Mina resultat (laddningstider, samma grafik samma server, med 0 spelare)

_______Före(10.3_________Efter

dx11___1 min 22 sek______~44 sek
dx10___ Ej Testat_________~43 sek
dx9___~22 sek__________~21 sek


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Ish
Medlem

Hehe, don't shoot the messenger liksom

Verkar dock ha hjälp folk med enbart dx10 bäst. Jag laddar dock 10 lika fort som 11 nu. Jag provade dess värre inte 10 med 10.3 innan jag avinstallerade. Jag resonerade som så att jag "ändå hade 11" så det fanns liksom ingen anledning. Jag är väll mer nöjd med dessa drivrutiner än dem jag hade innan.

Jag vet inte om detta är läckta eller modiferade, men funkar gör dem. Bättre än 10.3 för många verkar det som.

Finns föresten en kille som nämner på ATI's spelforum att han blev tillfrågad att testa dessa och skrev även att dem fanns publikt på internet att få tag på.. Men jag håller med.. What's up with the megadownload stuff! Om det är läckt kan jag förstå varför AMD valt att inte kommentera dem. Det skulle också kunna förklara varför dem ligger på megaupload. Det som inte checks out är ju snubben på AMD forumets historia..

Jaja.. Dem funkar iaf. Bra


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

funkade tvär bra


signatur

Windows 7 , AMD Phenom2 X4 3,4GHz
Ram 8gb

Ish
Medlem

Yes! Det finns dock 1.04 officiella från AMD som är ännu bättre
Funkar endast för 5xxx serien nu, 4k serien får nästa vecka om jag kommer ihåg rätt. Awesome!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

1
Skriv svar