hälp mig snälla !!! problem

Inaktiv
hälp mig snälla !!! problem

nån som kan hjälpa mig försöker spela battlefield bad company 2 men fungerar fortfarande inte nån som kan ge mig vägledning på va som kan va fel eller va jag ska göra för att få de att fungera

kör på service pack 2 ! och luftburet internet och pirat xp har har bara 2 gig ram kan de vara däför mitt spel inte fungerar till mutiplayer ? fc2 fungerarbra

får upp servrar bara ibland men går aldrig att spela spelet

och mitt spel är bara 2 gig stort ska de inte va ca 10 gig eller mer ?

har fått updateringar som är gjorda allt som man läser om har ja gjort men fungerar n då inte för mig man ska väl inte måsta köpa ett nytt spel om de är fel på spelet singelplayer fungerar fint :evil::evil:

Medlem

Jag vet tyvärr inte vad du ska göra, men jag vet att pc versionen har ganska mycket problem och buggar och många har problem med servrarna, det finns en lista på saker som ska åtgärdas som dice har släppt. men du kaske ska kontakta supporten och få lite svar.

Lycka till och hoppas du kommer ut online snart.

Medlem

Här är är en bra startpunkt ifall man har problem eller undrar över saker gällande bc2 -> http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-...


signatur

/LeoN_sWeMoB (Quake1) aka [IFS] LeoN (Tribes1-2) aka FF|LeoN (BF1942) aka Don.LeoN (TF2/L4D1-2/BF:BC2)

Inaktiv

Du specificerar ju inte exakt vad det är som inte fungerar. När uppstår problemet? Får du upp servrar i serverbrowsern övh? Du kan inte ha nån skum firewall som ligger o blockar?


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

"pirat xp"... Vi säger så ja.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av master_chrille:

"pirat xp"... Vi säger så ja.

Va??


signatur

B lup

Skrivet av simpon:

...kör på service pack 2 ! och luftburet internet och pirat xp...


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Enkelt svar: Du behöver service pack 3.

1
Skriv svar