Medlem
Är jag ensam?

Jag är tok beroende av att spela BFBC2 på PS3, och alla jag möter eller spelar med är nån som är mellan 12 å 16. inget fel med det för dom är oftast riktigt duktiga. men jag undrar om det finns folk över 24 som är lika intresserade som jag på att spela online och spelar kanske varje dag?
Det var inte för så länge sedan som jag blev frälst av att spela online, så jag har väl inte så stor koll på vilka som spelar. Är jag ensam om att vara 26 å älskar att spela BFBC2 eller inte?

Isåna fall skulle det vara roligt att kunna adda nån att spela med i samma squad.

Så alla ni äldre visa er!

PS detta e mitt allra första Inlägg någonsin, så var inte för hård mot mig om jag gjort nå fel.

Medlem

Tror inte du är ensam, men dom flesta har nog köpt det till PC. Har själv kört det på PS3 men köpte det till PC.
Ja jag är i den äldre ligan snart 40+ ^^

Medlem

Jag och mina kompisar spelar BC2, vi har barn allihopa och är mellan 32 - 36. Vi tillhör dock det äldre gardet som tycker att shooters med handkontroll är djävulens påfund och spelar på pc.

Medlem

Snart 40.. Lirar på PC. Med handkontroll träffar jag 4 skott i foten sen 13 måsar.. Så ja, den är Djävulens påfund. Är man uppväxt med handkontroll så blir det kanske lite yngre gamers som har "rätta knycken" ? .. Vi gamla rävar har T-bord + mus inpräntat i varenda fiber av vår existens.

Medlem

Samma här omöljligt att spela på handkontroll - kom över till Pc. 36 och älskar fortfarande pc liret..

Medlem

Kul att jag inte är ensam och att det finns andra som älskar lira precis som jag. Saknar att lira på pc men det blev för dyrt att uppgradera hårdvara hela tiden.
Efter en jäkla massa träning så lyckades jag behärska kontrollen men det kommer aldrig att kunna jämföras med gamla hederliga mus+tangentbord.

HA HA HA, fyra skott i foten å 13 måsar.

Medlem

nä håller mej till PC för gammal kan man nog inte bli min far testade det här och är nästan 68 och själv är jag 37...

Inaktiv

tja nä inte är du för gammal int ja fyller snart 28 och har köpt de men får dock inte igång de till internet än men snart så då jäklar lirar mycke fc2 annars så inte är du gammal int

Medlem
Inaktiv

24 och lirar det på PC. Är ju inte gammal, men då o då så känner man sig lite äldre då dom flesta man stöter på i spel verkar vara <20.

Medlem

Trycker jag på rätt "svarsknapp" denna gången tro?

Anywho, 30 år gammal här och har lirat online sen -95 eller nåt sånt, på den tiden var det Quake Team Fortress som gällde
Kör dock endast pc.

Heja oss gobbar!


signatur

7800x3d, 7900xtx

Medlem

Sållar mig till gubbklubben som avskyr handkontroll. PC forever!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar