Se dina Bad Co. 2 stats här!

Medlem
Se dina Bad Co. 2 stats här!

Tänkte bara tipsa om den här sidan som visar all din Bad Company 2 statistik. Den visar till och med hur många "Destruction 2.0" kills du har (Infantry > All kits > Gadgets)!

Enjoy!
/Walt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ah, coolies.

Tack så mycket.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Mjo, jag har den som bokmärke sedan en tid tillbaka... fast jag blir ju bara deppig o se hur jävla dålig man e

0.93 K/D -huuga, men jag e oftast den förste som stormar in o försöker disarma/arma lådor medans resten av laget leker chewie och inte hittar varken motion mines, mortar eller "spot" knappen.

Har en kill med 40mm smoke grenade


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Det med K/D ratio skiter jag blankt i. In i smeten och skjut så mycket du bara orkar, då har man som roligast.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Mjo, personligen skiter jag också i KDR, men alla fjortisar gillar ju o skryta med det.

SPM e bättre indikator på hur bra man spelar, den har dock tagit en riktig nosedive då man spelat för o låsa upp allt. E nere på under 200 nu *hurrk*


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Ha ha ha, vet hur det är. Fiskar själv efter guldstjärnor för skoj skull och då blir det att man dimper ned rätt rejält.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Riktigt bra hemsida:up:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

http://bfbcs.com/

Ville bara tillägga denna, mer detaljerad statistik, dock så kan det ta ett tag att uppdatera. Köa på!


signatur

i7 2600K(2011)/GTX 1080/ACER Predator Z35 | PS4 | PS3 | Wii | PS2 | SNES | GB | NES

Medlem

Fan, Jag suger mer än jag trodde

Medlem

Kör mest Squad Deathmatch, dock blir det en och annan rush runda ibland. Conquest är inte alls lika roligt som i BF2.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv

Hur hittar man sig själv på dom där sidorna? Har spelat sen release, men finns inte listad på någon av dom där 2 stat sidorna.

Hittar då varken mig eller dom 2 polare jag spelar med o vi kör bara ranked... Så gissar på att sidorna är rätt dåliga på att uppdatera alla spelarna o få med alla?

Medlem
Skrivet av robineng:

Hur hittar man sig själv på dom där sidorna? Har spelat sen release, men finns inte listad på någon av dom där 2 stat sidorna.

Hittar då varken mig eller dom 2 polare jag spelar med o vi kör bara ranked... Så gissar på att sidorna är rätt dåliga på att uppdatera alla spelarna o få med alla?

Har du skrivit in ditt nick som du använder in-game i fältet? Har du kryssat i rätt plattform? Har du precis köpt spelet?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

Har du skrivit in ditt nick som du använder in-game i fältet? Har du kryssat i rätt plattform? Har du precis köpt spelet?

Fick det en dag före release. Spelar med namnet "Kzar" och kör på PC. Jag existerar ej på någon av stat sidorna då jag själv försöker söka.

Medlem
Skrivet av robineng:
Skrivet av WaltX:

Har du skrivit in ditt nick som du använder in-game i fältet? Har du kryssat i rätt plattform? Har du precis köpt spelet?

Fick det en dag före release. Spelar med namnet "Kzar" och kör på PC. Jag existerar ej på någon av stat sidorna då jag själv försöker söka.

En första-gångs-uppdatering krävs lite tålamod innan det fungerar. Jag ser din soldat nu utan problem.


signatur

i7 2600K(2011)/GTX 1080/ACER Predator Z35 | PS4 | PS3 | Wii | PS2 | SNES | GB | NES

Moderator | Testpilot
Skrivet av robineng:
Skrivet av WaltX:

Har du skrivit in ditt nick som du använder in-game i fältet? Har du kryssat i rätt plattform? Har du precis köpt spelet?

Fick det en dag före release. Spelar med namnet "Kzar" och kör på PC. Jag existerar ej på någon av stat sidorna då jag själv försöker söka.

Score:113,320
Kills:661
Deaths:768
K/D Ratio:0.86
Time:18h 17m
Team Score:3,280 (3%)
Squad Score:1,700 (2%)
Objective Score:1,345 (1%)
Vehicle Score:4,850 (4%)
Skill Rating:109
Score per Minute:103
Dogtags:66
Rounds Played:96
Wins:37
Losses:59
W/L Ratio:0.63
Time per Life:1m 11s
Last Update:57 minutes ago
Next Update:Queue

Vsg^^


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av spazer:

En första-gångs-uppdatering krävs lite tålamod innan det fungerar. Jag ser din soldat nu utan problem.

Jo, lyckades få första gångs uppdateringen att fixa min soldat efter en sisådär 2 timmar efter jag fattat hur.

Moderator | Testpilot

Bump. Sidorna är ju king (Y)!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Rolig sida!

Hur lägger jag in min statusbild från denna sida?


signatur

XP Intel Core Duo 6600 2,4 GHz
NVIDIA GeForce GTX 460, 1024MB, 3GB/RAM

Medlem

värt att noterna att SPM inkluderas badges, så du får mindre om du kör med platinum vapen

Medlem

Hur lägger jag in min statusbild från denna sida?

Det funkar på andra sidor, men inte här ???

[url=http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/Babbler%5BS
WE%5D]

[/url]


signatur

XP Intel Core Duo 6600 2,4 GHz
NVIDIA GeForce GTX 460, 1024MB, 3GB/RAM

Inaktiv
Medlem

signatur

XP Intel Core Duo 6600 2,4 GHz
NVIDIA GeForce GTX 460, 1024MB, 3GB/RAM

Medlem
Skrivet av Babbler:

http://bfbc2.statsverse.com/sig/clean1/pc/Bab<br />
bler%5BSWE%5D.png

Funkar ju inte som ni ser.

Ta bort Radbrytningen som har smugit sig in i den där länken. "<br />" ska bort.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Babbler:

http://bfbc2.statsverse.com/sig/clean1/pc/Bab<br />
bler%5BSWE%5D.png

Funkar ju inte som ni ser.

Ta bort Radbrytningen som har smugit sig in i den där länken. "<br />" ska bort.

Funkar inte ändå!

Det funkar ju för han som testade min kod.
Jag kopierade den koden som funkade för honom!


signatur

XP Intel Core Duo 6600 2,4 GHz
NVIDIA GeForce GTX 460, 1024MB, 3GB/RAM

Medlem
Skrivet av Babbler:
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Babbler:

http://bfbc2.statsverse.com/sig/clean1/pc/Bab<br />
bler%5BSWE%5D.png

Funkar ju inte som ni ser.

Ta bort Radbrytningen som har smugit sig in i den där länken. "<br />" ska bort.

Funkar inte ändå!

Det funkar ju för han som testade min kod.
Jag kopierade den koden som funkade för honom!

Du måste använda IMG taggarna för forumet för att bilden ska synas i direkt o inte bli en länk

Såhär:

Alltså

Och kom ihåg att ta bort <br /> som forumet envisas att sätta dit då man använder Code-taggen och texten är bredare än skrivrutan (bug?)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Oj förlåt. Glömde

Medlem

Var cirka 1 månad sedan jag spelade, ska nog ta upp spelet igen nu.

Medlem

1


signatur

XP Intel Core Duo 6600 2,4 GHz
NVIDIA GeForce GTX 460, 1024MB, 3GB/RAM

Medlem

Äntligen!!!

Mvh Babbler[SWE]


signatur

XP Intel Core Duo 6600 2,4 GHz
NVIDIA GeForce GTX 460, 1024MB, 3GB/RAM

Medlem

Läs här, det e nästan lättast
http://www.fz.se/information/formateringskod.php


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

12
Skriv svar