Medlem
Klaner?!

Letar efter en klan att joina i nya BF:BC2 dock är jag inte inne å spelar 24/7 då jag har jobb och familj... Så om det finns ett team man kan joina upp utan att låtsas som att man "jobbar" med att spela skulle vara guld!

Medlem

Antar att du inte skummat igenom forumet. Finns en del trådar om klaner som söker...

Vi bland annat..

www.TeamFRAGNation.net

Peace

//dizzid1a.


signatur

dizzid1a. Say What?

Inaktiv
Skrivet av skizzofreniac:

Letar efter en klan att joina i nya BF:BC2 dock är jag inte inne å spelar 24/7 då jag har jobb och familj... Så om det finns ett team man kan joina upp utan att låtsas som att man "jobbar" med att spela skulle vara guld!

finns många som söker dock måste jag varna dig för att folk som a- inte hittat google och b-inte kolla forumet man skriver på inte är så attraktiva på den marknaden(bara ett tips, ingen skitkastning) verkar som du är i behov av en funclan och därav är du inget material för tex deadbeat, men lycka till! Och hittar du inget så gör som sagt så att du googlar eller kollar de som söker medlemmar och vad de har för mål.

Medlem

Du borde titta in hos oss i Potato Squad! Vi är en klan som spelar för att det är kul. Vårat mål är helt enkelt att kunna köra teamplay på publicservrar och vara ett skönt gäng som lirar ihop!

Kolla gärna in oss på vår hemsida:
http://www.potatosquad.com

1
Skriv svar