FIX! Failed to connect to EA online

Medlem
FIX! Failed to connect to EA online

Kan berätta vad jag gjorde fel, kanske kan hjälpa någon annan som har problem med multiplayer...

Först installerade jag spelet, upptäckte att det inte fanns några genvägar att starta spelet. Gick in i utforskaren, skapade genväg från BFBC2Game.exe. Spelet startade förvisso, men uppdaterade inte till senaste versionen. Det reflekterade jag inte över, det såg ju ut att fungera...

Så jag avinstallerade och installerade om spelet, jag tänkte att det kanske blivit nåt fel under installationen angående att jag inte fick några genvägar. Men inte heller denna gång fick jag några genvägar. Attans tänkte jag och gick in i utforskaren för att på nytt skapa en egen genväg. Fick då se en annan fil där som jag missat första gången jag installerade i all iver att komma igång och spela, nämligen BFBC2Updater.exe. Jag startade spelet från denna istället. Då uppdaterades spelet och startades sedan, och allt fungerade. Jag kom in i multiplayer direkt.

Inaktiv

startade vi den där filen BFBC2Updater men den instalerade inget för mig fungerar lika dåligt online
får fram servrar och så men kan inte jona nån

ska de spela nån roll om man har luft buret internet

1
Skriv svar