Battlefield:BC2 server

Medlem
Battlefield:BC2 server

Hej på er!

Vi har en 16 player server som ni gärna får besöka och spela på. Vore kanon om ni också har förslag på förbättringar för servern eller mapupplägg osv.

Namn: Nordic Allstars [HC]

Vi kommer antagligen att ordna en 32 player server senare, men då vi är relativt nya inom Battlefieldserien så har vi börjat lite försiktigt.

Vi har remoteadmin, men det kan komma att bli aktuellt med att leta upp mer admins som täcker upp, då kommer vi ställa frågan här på FZ om intresse finns.

Vår hemsida: www.nordicallstars.org

Tack för ordet.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Jee
Medlem

Jag lyckades inte hitta några servrar alls tidigare idag. Ska se om jag hittar er nu.


signatur

Eller inte?

Medlem

Vore trevligt att spela med fler som är nybörjare (Har lirat BF:Vietnam och 1942). Spelade lite online för nån timme sen, dog säkert 40 gånger och satte en enda märla själv :\


signatur
Medlem

På vår server är det nybörjare skulle jag säga, så kika gärna in. Vi har även en TS3 server som ni kan använda. Dock får jag väl flagga på lite fredagsfyllavarning på den.

adress: nas.servegame.com pass: noob


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

1
Skriv svar