Kära [insert klass]

Medlem
Kära [insert klass]

Hej alla medics.

När jag dör mitt i smeten, vänligen gå ej fram och återuppliva mig om det finns fiender i närheten. Detta leder bara till min (och din) död, ännu en gång. Och det är väldigt, väldigt irriterande.

Mvh,
Mr Assault/Engineer

Hej alla recons.

När jag stormar bombplatserna är jag tacksam för ert understöd, men det ska inte bara komma i form av missade sniperskott utan helst mortar på fiendens pansarvagnar, spots på fienderna samt tracer dart på helikoptrar/pansarvagnar.

Mvh,
Mr Assault/Engineer

Hej alla engineers.

När jag plantar C4 på fiendens pansarvagnar eller bombplatser är jag tacksam om ni inte skjuter på dem tills jag är utom räckhåll. Vänligen skjut heller aldrig ner byggnaden jag står och täcker bombplatsen ifrån/försvarar våran bas ifrån.

Mvh,
Mr Assault/Recon

Hej alla assaults.

När jag försöker ta ner fiendens helikopter eller pansarvagnar behöver jag ammunition efter ett tag.

Mvh,
Mr Engineer

P.S: AR's har rekyl.

Från mig, till er alla: en riktig god match!

Medlem

Från mig, till er alla: en riktigt god jul!

Medlem

Hej alla assaults.

Tack för all ammunition som ni inte ger mig, hur mycket jag än spammar chatten och ropar på er så står ni där med er GL och missar folk ändå.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Vilken assault-spelare slänger inte ut en ammobox automatiskt varje gång man planerar stå stilla nånstans mer än 2sek? Måste ju replenisha sin GL-ammo

Medlem

Hej alla *.fordonsförare..

Ge fan i att bränna iväg som en tok då jag försöker laga eran tank/apc/heli.

Mvh/ Mr. Engineer

Hej alla idioter.

FÖRSÖK åtminstone disarma craten inne i det hus du sitter o campar uppepå/brevid/i närheten av. Det gör inget om du dör, vi som lag förlorar inget på det, vi har evigt med respawns.

Mvh/ alla som faktiskt försöker vinna.

Hej alla Recon.

Snipa gärna, men då vi är attackers i RUSH så har defenders oändligt med ticket så det spelar ingen roll hur många du dödar, vi kan inte vinna på det sättet.

Mvh/ alla som faktiskt försöker vinna.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Hej alla andra! Jag vore tacksam om ni i fortsättningen kunde skjuta ett varningsskott i luften innan ni lägger an på allvar.

mvh
En som mist ungdomens snabbhet

Medlem
Skrivet av Zymac:

Hej alla *.fordonsförare..

Ge fan i att bränna iväg som en tok då jag försöker laga eran tank/apc/heli.

Mvh/ Mr. Engineer

..och ge fan i att stressa iväg så fort ni fått tag på ett fordon. Ni dör inte av att plocka upp den där soldaten som desperat försöker springa ikapp er för att slippa gå över hela slagfältet.

Ge även fan i att ta heli om ni inte kan flyga.

Tack!

Medlem

Hej alla noobs (rank 1), sluta anklaga folk (rank 25) för att använda hacks och aimbots när ni inte ens vet hur spelet fungerar.

/MVH Mr Awesome


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Hur tusan skall man lära sig att flyga om man inte får ta en heli om man inte redan kan flyga Kebbe? Det låter lite som ett moment 22

Medlem
Skrivet av Jazman:

Hur tusan skall man lära sig att flyga om man inte får ta en heli om man inte redan kan flyga Kebbe? Det låter lite som ett moment 22

Japp, det är problemet med att det bara finns dedikerade servrar... Går inte att sätta upp en LAN-server o öva på o flyga helikopter, UAV eller annat sköj som man sällan får göra online

Kommer ihåg första gången ja lyckades sätta mig i en helikopter i betan. Hoppade in och skulle lyfta varpå jag dök rätt in i byggnaden framför mig... visade sig att mina flygkontroller inte var inverterade (som jag e van vid) så det var inte så lätt.... I vilket fall som helst tog det typ 1 sekund innan massa snubbar hoppade på mig o skrek "OMFG U NOB DONT TAKE THE HELI IF U CANT FLY"... så efter att ha parkerat helin inne i m-com byggnaden i hamnen hoppade jag ut o sprang därifrån, då blev dom nog inte gladare haha

Det bästa med historien är att ja slutade rankad etta eller tvåa i vårt lag... eftersom alla andra stog och campade på helipaden medans jag körde one-man-army på frontlinjen

Medlem

haha - känner igen det där numera. Stod still med UAV:n oanständigt länge tills jag fick hjälp av min grabb: "Tryck på R pappa..."

Kära Mr Murphy:
Vore det möjligt att kanske lätta lite på dina lagar på just BFBC-servrar? Jag finner det outhärdligt irriterande att alltid spawna som fel klass... Det händer ju understundom att man hamnar i ett lag där det saknas ammo, men så ta mig tusan om inte alla tänker samma sak samtidigt och helt plötsligt saknas det medic istället.
Det saknas som tur är sällan recon - dock mortar...

Medlem
Skrivet av SpiroTris:
Skrivet av Jazman:

Hur tusan skall man lära sig att flyga om man inte får ta en heli om man inte redan kan flyga Kebbe? Det låter lite som ett moment 22

Japp, det är problemet med att det bara finns dedikerade servrar... Går inte att sätta upp en LAN-server o öva på o flyga helikopter, UAV eller annat sköj som man sällan får göra online

Man kan ju visserligen logga in på en tom server. Sådana finns det gott om.

Medlem

Som jag ser det finns det ett problem med bfbc2. Det kallas idioter och är tyvärr ofrånkomlighet. Det kommer alltid finnas noobs men som någon vis en gång sa "Vi var alla en noob en gång". Därför säger jag:

Hej alla noobs!

Tänk efter innan du blåser på för fullt med fordonet. Det finns folk som vill åka med och hjälpa till.

Är du assult så spamma ammo över allt. Det värsta som kan hända är att du får poäng.

Som medic ska du dock vara lite försiktig då fienden faktiskt inte behöver få mer liv.

Som recon får man faktiskt göra nåt också. Ingen kommer bli arg på dig. Jag lovar.

Som engineer är det uppskattat om du reparerar lite fordon inte bara spammar missiler på allt som rör sig.

Överlag så tänk efter innan du blåser på i din jakt efter frags. Man är inte bäst bara för att man får mest hs med ett gevär på tre kilometers avstånd. Man är bäst om man vinner(logiskt?). Vinner gör man om man jobbar tillsammans. Dumpa deathmatch mentaliteten och försök göra nåt mer än utrota en oändlig armé.

mvh / Mr.Vinnarsugen

1
Skriv svar