BC2: Punkbuster funkar inte

Medlem
BC2: Punkbuster funkar inte

Hallå, jag får bara "PB Init Failure" varje gång jag joinar ett game, tydligen rätt många som har detta problem. Har försökt leta efter hur man fixar det men utan större resultat. Tydligen ska det gå att joina "R4" servrar vad nu sjutton det är?

Någon som löst detta problem med PB?

Självklart har jag laddat ner PBsetup och gjort "Check for updates".

Tack


signatur

-

Medlem

Du har kryssat i "Enable Punkbuster" i options va?


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Hehe ja den är ikryssad


signatur

-

Medlem

Jag hade stora problem med den herren förut körde systemåterställning till innan betan installerades och nu verkar det funka men har problem med att hitta servrar

Lasse

Medlem

Fick också problem med pb nu, spelat ett par dagar utan problem, o nu helt plötsligt får jag init fail efter ca 3 min spelande på en server, varje gång.

Medlem

Mitt PB problem verkade lösa sig när jag avinstallerade det punkbuster som fanns installerat sen innan på datorn genom Quake Live. Gå till kontrollpanelen-->program och kolla om ni har något PB installerat,avinstallera och starta om datorn. Prova om det funkar, gör det inte det ladda ner PBsetup och uppdatera manuellt.

Medlem

Eller som i mitt fall (har även postat i "pb init failure"-tråden) så tog jag hem pbsvc och avinstallerade pb-tjänsterna och installerade dem på nytt. Sedan dess har jag inte blivit kickad i alla fall.


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av RawSnake:

Eller som i mitt fall (har även postat i "pb init failure"-tråden) så tog jag hem pbsvc och avinstallerade pb-tjänsterna och installerade dem på nytt. Sedan dess har jag inte blivit kickad i alla fall.

Det funkade inte för mig iaf.

1
Skriv svar