FZ Moderwarfare 2 turnering ? |PC|

Medlem
FZ Moderwarfare 2 turnering ? |PC|

Skulle vara riktigt kul att göra någon slags turnering på Mw2 PC här på Fz, skulle vara najs om vi skulle kunna organisera något

Ex. 2v2 turnering, Domination valfri bana... inga launchers, akimbos mm .
Bara copycat som deathstreak
Typ som Machinimas Fragcup om ni kollat på den på youtube....

Skulle var kul om vi kunde fixxa något Kom med förslag idéer mm..:up:

Medlem

Nej, inte kul.

Medlem

I´m in!

2 vs 2 är alltid kul. Även ännu större lag funkar för min del. Ska akimbos och launchers förbjudas finns det en till som kan var en finne i röven och det är thermal-scopes.

Ett tillägg kan ju vara att anpassa lagen efter vilken level kontot är på. Det är kanske inte så kul för en nyskapad eller nyligen prestige-mode:ad att möta motståndare med uppgraderade perks och fler vapenmöjligheter.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

2v2 eller mer går bra för min del också ... borde ju skriva här om man är intresserad typ anmäla lag, Och sen om vi har tillräckligt med spelare kan man göra upp reglerna tillsammans?

Har iaf ett lag med 4 spelare om vi nu skulle börja anmäla...
Steamid: flani92

Medlem

Det låter bra. Vi får väl vänta in intresset av tråden så länge.

Mitt Steam-id är Ariath. Jag har aldrig lirat MW2 mot någon FZ:are men jag har ett gäng jag brukar lira med. En annan sak skulle kanske vara att göra som med TF2, en forumfejd.

FZ mot PCGamer:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Låter intressant de där me FZ mot PCGamer ,
Vill du och ditt gäng ta en match mot mina polare ?

Medlem

Det är ingen omöjlighet. Det blir en dos MW2 varje dag och dom är säkert inte emot en privat match. Kan vara skönt att slippa IWNets krångel också:)

Det är ofta vi kör fullt TDM-lag, alltså 6 pers så har du möjlighet att skramla ihop fler så gör det inget hehe.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Jo fan vi får ordna en private kommande helg eller nått, addar dig på steam nickar SuperTeD så att du känner igen mig ...

Medlem

Det verkar finnas intresse hos gänget jag spelar med. Kanske kan bli ett lag på iaf 5 personer i helgen:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Det blir ingen match va?


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Oj glömde helt bort denna tråd Men skulle gärna spela mot er, lättare om vi skulle kunna prata om det på steam!
Har addat Ariath..

Medlem

Jag är på! Låter kul detta ..


signatur

- | d'e göttsnack | -

Medlem
Skrivet av Flani:

Oj glömde helt bort denna tråd Men skulle gärna spela mot er, lättare om vi skulle kunna prata om det på steam!
Har addat Ariath..

Antingen vet jag inte var jag ska se adden eller så har du addat fel person:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

1
Skriv svar