Söker svensk Klan till MW2 [PC]

Inaktiv
Söker svensk Klan till MW2 [PC]

Tjena !

Jag skulle vilja lira klan matcher och behöver därför en seriös och mogen klan som jag kan ansöka till.
Jag är lite äldre (35) men är som en 20åring i huvet (oftast).Jag är en "rushare" och har fått ganska många erbjudande på att "joina" klaner men problemet är att det är alltid utländska klaner och det känner jag inte för.så är det nån här som har nåt erbjudande

min steam id: str8ghtdope

spelar under namnet CurZingH4t3

dzl
Medlem

Vi är ett stort gäng som lirat Battlefield-serien ihop i åratal, och nu har några av oss börjat spela lite MW2. Vi är alla mellan 20 och 45, har mycket humor och kommer från sveriges alla hörn

Jag addar dig på steam så får vi spela lite ihop någon dag!

Inaktiv

Mitt clan söker nu medlemmar till 3vs3 och 4vs4, vi har spelat mycket 3vs3 innan men eftersom en av medlemmarna har varit mycket offline så vi bestämde oss för att hitta några nya. Vi båda som är kvar i clanen är 13år men vi är mogna , och om du är intresserad av att joina eller har några frågor adda mig på steam @Leafyfille

Inaktiv

Tjabba!. Vill gärna joina med en klan som är svensk!. Så är det nån som är sugen på att ha med mig är det bara att adda mitt steam.. Peder_andersson

Medlem

Swedish Soldiers rekryterar trevliga spelare. Vi brukar oftast lira kvällstid och snacka i Skype. Vi snackar både taktik och allmänt skitsnack.
Är du intresserad så bara hör av dig, vi e ungefär 4 medlemmar änsålänge men hoppas på att bli större.

Mitt Steam ID: Rambo_XII


signatur

*BOOOM!!!* HeadShot Mitt i Huvet!

1
Skriv svar