Medlem
Wtf? Xp boost?

Lirade lite mw2 på pc igår kväll, searchar efter ett Ground War game med min polare, vi kommer in på en lobby som vanligt men när matchen drar igång står det:
Daily Xp boost .. och när jag tar över flaggan får jag 1 mille xp och blir lvl 70 på direkten :S

Fattar inte vad som hände :/ Någon som har ett svar? Kommer jag bli bannad ?.. gjorde inte direkt något...

Medlem

Nej, jag har aldrig hört om att VAC bannar för XP-hack ens. Med tanke på hur många som hittills hackat sig till Prestige 10 Lvl 70 med mindre än några dagars speltid så tror jag du är säker.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Det är helt löjligt egentligen att dom inte gör något åt sådant...
Men det klart att du inte kan bli bannad för det, har hänt mig med, om du skulle bli det kan du fan gå till domstolen med det!

Medlem

Hände så för min kusin idag när han körde på AltIWnet. Nu vet jag att det inte bara händer så där iallafall..

Medlem

Grattis du slapp allt det tråkiga levlandet i CoD och kom till 70 direkt;)
Aja kör om från början på prestige och se glad ut. Måste dock vart jobbigt och lyssnat på alla levlings truddilutter som spelas när man levlar.

Medlem
Skrivet av visan:

Grattis du slapp allt det tråkiga levlandet i CoD och kom till 70 direkt;)
Aja kör om från början på prestige och se glad ut. Måste dock vart jobbigt och lyssnat på alla levlings truddilutter som spelas när man levlar.

Du är troligen en sån otålig spelare som inte ser det roliga med att sträva efter något. Jag gissar på att du använder fusk i de flesta singleplayerspel och förmodligen har du kört rankhack på MW2.

Det är vad jag tror, i alla fall.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Det är folk som har program så att de får fram en "consol" så de kan hacka och fixa mods... Och du kom in på en prestige server...


signatur

Viljan att vinna betyder ingenting utan viljan att förbereda sig

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av visan:

Grattis du slapp allt det tråkiga levlandet i CoD och kom till 70 direkt;)
Aja kör om från början på prestige och se glad ut. Måste dock vart jobbigt och lyssnat på alla levlings truddilutter som spelas när man levlar.

Du är troligen en sån otålig spelare som inte ser det roliga med att sträva efter något. Jag gissar på att du använder fusk i de flesta singleplayerspel och förmodligen har du kört rankhack på MW2.

Det är vad jag tror, i alla fall.

Eller så tar han skills före playedtime...;)


signatur

*spolier* årets spel 2011 = Guild Wars 2!!!

1
Skriv svar