Kommer du köpa nästa cod om det kostar i månaden?

Medlem
Kommer du köpa nästa cod om det kostar i månaden?

Själv nej, hoppas att INGEN kommer svara ja. För jag vill se en riktig flopp isåfall. Annars kommer det bli standard i alla andra spel i nästa konsolgeneration iaf..

Medlem

-inte en chans. Förresten så skulle det väl först vara nästnästa cod, nästa från IW i så fall. Och båda för konsoll och PC.
Men trevligt att det nu kommer något vi på PC och konsoll kan bli eniga om i alla fall.

Medlem

Jag kommer nog köpa det. Själv har jag följt serien sedan det första spelet, så vad som än händer kan jag inte svika CoD serien. Det är ju fortfarande ett bra spel. WoW kostar i månaden så varför kan inte CoD göra det?


signatur

Jadu

Medlem
Skrivet av Graken:

Jag kommer nog köpa det. Själv har jag följt serien sedan det första spelet, så vad som än händer kan jag inte svika CoD serien. Det är ju fortfarande ett bra spel. WoW kostar i månaden så varför kan inte CoD göra det?

Varför? för det är mysigare i plånboken utan någraextra kostnader!!!

Säkert DU som svarade ja också.


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem
Skrivet av linkan18:
Skrivet av Graken:

Jag kommer nog köpa det. Själv har jag följt serien sedan det första spelet, så vad som än händer kan jag inte svika CoD serien. Det är ju fortfarande ett bra spel. WoW kostar i månaden så varför kan inte CoD göra det?

Varför? för det är mysigare i plånboken utan någraextra kostnader!!!

Säkert DU som svarade ja också.

Klart det var han som sa ja, Graken, DU sviker inte dom
genom och inte köpa det, det är dom som sviker dig när dom kräver en extrakostnad även fast du har följt serien...

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av linkan18:
Skrivet av Graken:

Jag kommer nog köpa det. Själv har jag följt serien sedan det första spelet, så vad som än händer kan jag inte svika CoD serien. Det är ju fortfarande ett bra spel. WoW kostar i månaden så varför kan inte CoD göra det?

Varför? för det är mysigare i plånboken utan någraextra kostnader!!!

Säkert DU som svarade ja också.

Klart det var han som sa ja, Graken, DU sviker inte dom
genom och inte köpa det, det är dom som sviker dig när dom kräver en extrakostnad även fast du har följt serien...

Det har du rätt i, jag undrar faktiskt varför de sätter en månads kostnad på det. Det känns inte som ett CoD spel längre då. Men det kommer nog bli ett bra spel och jag köper det nog. Även om det blir en månads kostnad.


signatur

Jadu

Medlem

Inte faen kommer jag iallafall betala 299kr/mån för det!
Då kör jag hellre Just Cause 2 och Battlefield Bad Company 2!

Medlem

Nä. Kommer iofs inte köpa det om det inte har månadskostnad heller hehe.


signatur
Inaktiv

Kanske om det kostar 1kr

1
Skriv svar