Vissa springer snabbare?!

Medlem
Vissa springer snabbare?!

Jag har en riot klass där jag har Marathon, lightweight och commando...
Jag har sett mycket i killcamen att fiender springer snabbt som fan, mer än vad man själv gör, och bland har situationen kommit när jag har haft lightweight och fienden med,springer efter han men han springer bannemej snabbare än jag.
Har kollat i killcamen mycket och det ser nästan ut som att dom speedhackar, om man jämför med sig själv...

Har testat spela cage match 1vs1 och verkligen kollat och han jag spelade med sprang snabbare än mig , jag blir ursinnig på det.
Är det något jag gör fel eller hur ska jag göra?

Medlem

Så som de känns så springer man snabbare med vissa vapen, tex springer man snabbare med smg än med lmg.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Okej, men om man bär på en riot shield, vad räknas det som?
Och min secondary är Revolver och equipment är kniv, det måste ju vara lätt och springa med det?

Medlem

lätt!?!?! Riot shield är ju tung som fan, man kan ju knappt ens hoppa med denn.!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Aja, nu har jag hittat en perfekt lösning- UMP45 och perken Marathon, fyfaan vad snabbt man springer!! utan lightweight!!!
Tänka sig vad som händer om man tar lightweight? då krashar säkert servern

Inaktiv

Dom springer runt med care pack glitchen

Medlem

Fixades den inte i en patch för ett tag sen?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Thumba:

Fixades den inte i en patch för ett tag sen?

Hepp, testade med care package glitchen- det är faan vad snabbt man springer!
Det känns som speedhack!

Medlem

Som tidigare sagt så springer man snabbare med SMG (small) än LMG (Light). Då light är tyngre.

Så om du nu vill springa snabbt så ta ett lätt vapen då du springer. Riot shielden är svintung för att den ska klara att ta emot skott.

Medlem

Som andra sagt här så springer man mycket snabbare om man har en care package "granat/färgtub" i handen..
Knatar så in i då..

Medlem

SMG: SubMachineGun=Amerikansk förkortning för k-pist
LMG: LightMachineGun=Amerikansk förkortning för lätt kuslpruta.

Ja, tacka fan för att en k-pist (cirka 2-3 kilo) är lättare att springa med än en lätt ksp (7-12 kilo ungefär)

1
Skriv svar