COD 2 och screenshots!! Hjälp

Medlem
COD 2 och screenshots!! Hjälp

Skulle vilja veta om någon vet vilken tangent som man tar screenshots ingame med och sen vart jag hittar denna bild

Tack i förhand


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Inaktiv
Skrivet av Silenz:

Skulle vilja veta om någon vet vilken tangent som man tar screenshots ingame med och sen vart jag hittar denna bild

Tack i förhand

Knappen där det står "PrtSc" trycker du på när du vill ta en bild. Sedan så öppnar du Paint och håller in Ctrl + tryck på V, så får du fram bilden.

Knappen ligger någonstans ovanför F10.

Medlem

Jag tror mig minnas att default knappen för screenshots in game är f12.
Sen så sparas dom i en map kallat screenshots. Om du spelar en mod så finns dom i en screenshot map i mod foldern.

Medlem

Finns F12 - screenshot kvar i cod2?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

i alla fall i cod4 ja. Det är ju fortfarende ID's gamla motor...

Medlem

Alltid F12 för In-Game screenshots i CoD.


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

oki ska testa print screen och F12 vilket jag iof redan hamrat på hehe men kan inte hitta vart spelet finns installerat på C.
Är det i program/steam mappen eller?


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Har du köpt det via steam så ligger det i.. C/Program/Steam/Steamapps/Common.. Det vill säga om du nu har det installerat på C. Du kan ju ha andra hårddiskar. Men det brukar vara standard detta iaf.


signatur

dizzid1a. Say What?

1
Skriv svar