HJÄLP MIG, MED MINA ÄKCLIGA BINDS:O:O!!!!

Inaktiv
HJÄLP MIG, MED MINA ÄKCLIGA BINDS:O:O!!!!

Ciao, jag har ett seriöst problem, jag vet inte om det är virus eller vad detta kan vara. När jag går in å en server, låt säga: De_dust2 spelar o allt som vanligt men ja blir hela tiden kickad:O de e för att jag hela tiden skicakr ett medelande, alltså spammar t.ex: "Bysczo clema diszesco byno! www.sorjivelzc.pl niema <----".

Alltså den spamma så hela tiden, hur stänger man av de? går de ens att stänga av? som ja har hört så kallas de "binds" hur stänger man av de?!?!?, mitt acc kmr snart bli bannad om nt ja hittar ett sätt att stänga av de, kan inte spela något hellet pga att jag hela tiden blir kickad för "spamming" SNÄLLA HJÄLP MIG, tack i för hand:\:O:\:O:\:O:evil::evil:

Medlem

Är det virus så kan du alltid låta anti virus programmet ditt söka igenom filen med cs. Det går dock lika bra att söka igenom mappen manuellt efter filer som ser mysko ut.

Funkar det inte så får du väl installera om skiten.

Medlem

Binds som du har sparas config.cfg filen. Om du tar bort den, eller bara döper om den och sedan startar spelet kommer det att skapas en helt ny med standardinställningarna.

Då ska binds som du skapat samt andra binds som du nu verkar ha fått försvinna. Hjälper inte detta är det inte binds som är felet, mer troligt någon form av virus eller liknande.

1
Skriv svar