Inaktiv
Förlorat konto

Hej.

Jo det är så att jag kommer inte ihåg mitt lösenord till steam, jag kommer hellre inte ihåg vilken Epostadress jag skrev in. Jag kommer ihåg vad jag heter. Finns det något sätt jag kan få tillbaka det?

Medlem

Inte om du inte vet vilken email som du registrerade kontot på. Om du tar "Retrieve lost account" och sen "I know my login name" får du ett email med en kod och din secret question, som du sedan använder för att reseta ditt password.
Dock blir ju detta lite svårt när du inte vet epostadressen

Den enda lösningen jag kan se är att skicka ett mail till Valve och be snällt om att få reda på vilken email ditt konto är reggat på


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Inaktiv
Skrivet av Achronos:

Inte om du inte vet vilken email som du registrerade kontot på. Om du tar "Retrieve lost account" och sen "I know my login name" får du ett email med en kod och din secret question, som du sedan använder för att reseta ditt password.
Dock blir ju detta lite svårt när du inte vet epostadressen

Den enda lösningen jag kan se är att skicka ett mail till Valve och be snällt om att få reda på vilken email ditt konto är reggat på

Ett annat sätt är att ta en bild på nyckelkoden som användes vid aktiveringen, och skicka den tillsammans med så mycket information som du kan komma åt.

1
Skriv svar