Crysis problem!!!!!!

Medlem
Crysis problem!!!!!!

Hej, jag har ett problem. När jag ska installera crysis och ska välja vart den ska installeras så står det ingenting, det är helt tomt och jag kan inte ändra. Sedan installerar jag utan problem . Sedan kan jag starta också. Sedan ska jag gå och kolla var crysis har installerats och jag hittar ingenting:O. Jag hade tänkt att använda sandboxen och hittar den på skivan, installerar och ska starta. Men jag hittar inte den, jag har letat överalt både efter crysis-mapparna och sandbox installationen. Jag testar och installerar sandboxen någon annanstans men hittar den inte. Har sökt i datorn. Har sökt på google om problemet men inte hittat något. Har windows vista 64-bit och Crysis Maximum pack med alla spel.
:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Medlem

Snälla hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

jag hittar inte crysis mappen

Medlem

Du vet när du trycker på start knappen, då så finns det ett fält precis ovanför som det står "påbörja sökning". Skriv Crysis och vänta en stund så lär det komma upp lite mappar och skit. Högerklicka och välj, öppna målets sökväg och då öppnas troligtvis nån mapp som är eller ligger i installationen. leta runt tills du hittar sandbox grejen, eller det kanske går att bara söka efter den.

Det verkar som om du har Windows 7, skriv in namnet i sökfältet så borde det komma upp.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

när du installerar, välj custom och installera vart du vill. Sedan finns exe'n som startar sandbox2 i Bin32 mappen i crysis huvudmapp. Om du inte hittar ändå, använd sök och slå in: crysis.exe så kommer du hitta rätt


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar