Går inte att stånga av motion blur!! hjälp!!

Inaktiv
Går inte att stånga av motion blur!! hjälp!!

Jag installerade några grafikmoddar och lullade omkring lite med Cvargroups filerna för att försöka få spelet att se snyggare ut men ta mindre prestanda. Men efter ett tag gav jag upp och avinstallerade dem och återställde mina config filer.

MEN nu går det inte att stänga av motion blur!!!! Jag väljer Motion Blur OFF och trycker på APPLY, men jag har fortfarande kvar motion blur:et och när jag kollar i inställningarna igen står det "Motion Blur: Custom". Jag har provat att dra ner den lilla mätaren under "Motion Blur" till 0 men motion blur:et är kvar i spelet!!

Någon hjälp??

Medlem

Öppna crysis mappen, klicka sök; sedan söker du på autoexec, allt du hittarsom heter så deletar du... Sök också på System.cfg och ta bort allt som heter så.

Kolla om det funkar nu. Funkar det inte kan du stänga av motion blur manuellt genom dessa consol kommandom;

con_restricted 0
r_motionblur 0

sådärja!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Ligger det inte i Nvidias inställningar, alltså inte inne i själva spelet? Har du "forced"-settings på?

Medlem

Någon sådan inställning finns inte i NV kontrollpanel depthless.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar