crysis warhead HJÄLP !!!

Medlem
crysis warhead HJÄLP !!!

hej jag fick crysiswarhead igår har inte första crysis för det fanns inte i butiken men har beställt de jag undra hur man klara en pansarvagn på crysis i början på crysiswarhead när man kommer till en strand möter man en direkt hur klara man en har kastat granater men klara inte den snälla svara:O:O:):)

Inaktiv

Anti-Tank vapen? leta upp en RPG eller något sånt kanske jag vet inte bara en gissning ^^ har själv inte spelat singelplayern

Du har granater och sen kan du bara ta en vanlig machine gun, dom fungerar ganska bra till att förstöra saker med.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

På första banan , på en väg ovanför en massa strand hyddor kör en pansarvagn , är det den du menade? för i så fall finns en hydda med c4 utplacerad på kartan som secondary objective.

Medlem

Om det är den tank jag tror du syftar på så finns det en Missile Launcher nere vid resturangen, där det även finns en hel del annan ammo. Har för mig att det finns en primary objective som pekar dig dit. Varning för en hel drös med fiender bara. Be careful

Medlem

Sök igenom weaponsdepo som finns som secondary objective, där kan du plocka på dig anti-tank mines. Kolla sedan hur tanken kör sin rutt på vägen och smyg dit, dra igån stealthmode och smyg ut på vägen med en landmine i händerna, slå av stealth, stoppa dit en mina och dra igång det igen och smyg iväg.

*brum brum* "wtf...?" *Fet smäll.*

Victory!


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

1
Skriv svar